Ny løsning mindsker risikoen for smitte

Nu øger vi trygheden ved levering af pakker, med en ny digital løsning, hvor modtageren kan kvittere for modtagelse på sin egen mobiltelefon.

Selvom der er taget mange forholdsregler og sikkerhedsforanstaltninger som følge af coronavirussen, kan levering og overlevering af en pakke føles ubehageligt og utrygt for både chauffør og modtager. Vi har derfor udviklet en ny digital løsning, der giver modtageren mulighed for, at kvittere for levering på sin egen mobiltelefon og dermed undgå tæt kontakt.

F.eks. kan en person, der er syg hjemme og har bestilt hjemmelevering fra et apotek, få sine varer leveret uden at man behøver at komme i nærkontakt med vores chauffør.
Samtidig får apoteket besked om, hvem som har kvittere for modtagelsen, hvilket skaber bedre gennemsigtighed og sikkerhed for både kunder. modtager og chauffør.

- Vi har på kort tid udviklet en løsning, hvor vores chauffør kan sende en besked til modtageren, der så kan kvittere for levering på sin egen mobiltelefon, i stedet for at skrive på chaufførens håndscanner siger Jerker Dammbro, der leder udviklingsholdet bag løsningen.

Løsningen er tilgængelig for alle modtagere af vores hjemmeleveringstjenester. 

Share Article