Bliv erhvervskunde hos Bring

Logistik kan være kompliceret, men vi gør det nemt for dig. Skab bedre kundeoplevelser ved at lade os tage os af dine logistikbehov.

Hvad får du hos os?

Skræddersyede løsninger

Uanset dine behov står vi klar til at hjælpe dig! Med vores omfattende netværk, dækker vi hele Norden og gør det nemt for dig at sælge og sende dine varer hurtigt og sikkert. Udfyld formularen – så hører du fra os inden for 24 timer.

Hvorfor vælge Bring?

Logistik skal være nemt. Vi tager os af detaljerne og sikrer en problemfri oplevelse, så du kan fokusere på det vigtigste – at give dine kunder den bedste oplevelse.

Ét netværk. Hele Norden

Med Nordens største distributionsnetværk kommer vi hurtigt og sikkert derhen, hvor du og dine kunder er. Uanset størrelse, uanset placering.

Kvalitet bag hver levering

Hver pakke skal frem – præcist, sikkert og med omtanke. Derfor forbedrer vi løbende vores metoder, så du altid kan stole på en levering i topkvalitet.

Fokus på lavere CO2-udledning

Vi arbejder hele tiden på at finde nye måder at forbedre vores miljøarbejde på. I dag når vi blandt andet over 3 millioner forbrugere i Danmark med el-varebil.

Få en partner, der vokser med dig

Uanset om du sender én pakke om ugen eller tusind om dagen, står vi klar med løsninger, der kan tilpasses din forretning.

Bring og håndbold
Stolt sponsor for det danske kvindelandshold i håndbold

Vi støtter landsholdet, fordi vi deler de samme stærke værdier, der både skaber succes på banen og når pakken skal frem: tillid, holdånd, samarbejde og fællesskab. Læs mere om vores sponsorat og vores fælles værdier.

Læs mere

Alt samlet ét sted

Med vores selvbetjeningsværktøj Mybring får du fuld kontrol over din logistik. Du kan håndtere alt – fra bestilling og sporing af pakker til omkostningskontrol og integrationer mellem dine systemer.

Læs mere om Mybring

Spørgsmål og svar

Her har vi samlet de oftest stillede spørgsmål om at blive erhvervskunde hos os. Forhåbentlig finder du de svar, du leder efter. Hvis du har andre spørgsmål, kan du blot kontakte vores kundeservice, så hjælper vi dig.

Vi har ikke faste priser, men skræddersyr aftalen ud fra dine behov. Det afhænger af størrelsen og vægten af ​​det, du vil sende. 

Vi tilbyder en række forskellige tjenester - pakker og gods, bud, lagre osv. På vores tjenesteside kan du finde mere information om alle vores tjenester.

Faktureringshyppigheden afhænger af din aftale, ellers er den løbende.

Vi tilbyder en række integrationsmuligheder – helt gratis. Du kan finde en fuld oversigt over vores integrationer her.

Har du en webshop? Vi har færdige plugins til blandt andet Shopify, WooCommerce og Dandomain, der gør det nemt for dig at komme i gang og gøre din hverdag mere problemfri. Se de plugins, vi har, her.