Forsendelse med Bring - bekvemmelighed og fleksibilitet er alfa og omega

Forsendelse med Bring giver flere muligheder for dig som webshopejer, og det efterlader dine kunder i den anden ende med flere valg, der tilgodeser deres ønsker.  Bekvemmelighed og fleksibilitet er nøgleordene til at vinde dine kunders gunst, og her tilbyder vi en bred vifte af services, der rammer hovedet på sømmet i forhold til de behov.

En kvindelig Bring Bud leverer pakker i byen

 

Med en stigende e-handel og flere webshops på markedet nyder vores branche godt af udviklingen og må samtidig omstille os til den efterspørgsel, der kommer fra forbrugerne. Omtrent halvdelen af alle, der handler online, foretrækker at have flere leveringsmuligheder at vælge mellem - viser data fra vores undersøgelse foretaget af Bring Research.

Derfor har vi sammensat en palette af muligheder for forsendelse med Bring, som dine kunder kan vælge i din webshop og på den måde imødekomme deres ønsker om at få leveret til døren eller afhente pakken selv.

Fleksibiliteten er alfa og omega, og vi vil gerne hjælpe dig med at kunne tilbyde de bedste muligheder til dine kunder, så du kan vækste din forretning ved at samle på flere glade og tilfredse kunder. 

Vores fokus er på at hjælpe vores kunder, så de har et bedre udgangspunkt for at drifte og udvikle deres forretning - det er blot almindelig sund fornuft, og det slutter den holistiske cirkel med din kunde i centrum og os som bindeled.

Bringbud leverer erhvervspakke

Muligheder for forsendelse med Bring for dig som webshopejer

Herunder har vi samlet de muligheder, du har som webshopejer, for at levere god kundeservice til dine slutkunder - ved at lade dem selv vælge, hvordan de vil have leveret deres pakker.

Man handler i webshop på mobil

Hjemmelevering - på kundens præmisser

Vores hjemmeleveringstjeneste tilbyder den ultimative fleksibilitet. Pakker leveres direkte til dine kunders dør, og de holdes opdaterede gennem hele processen med advisering før levering og løbende opdateringer undervejs. Naturligvis er alle vores hjemmeleveringer også sporbare.

Vi præsenterer et udvalg af hjemmeleveringsmuligheder, så du kan vælge den, der bedst passer til dig og dine kunders behov. Afhængigt af valgt tjeneste og leveringsmåde kan dine kunder vælge levering på dag-, aften- og endda weekendtid i større byområder. Vores standard hjemmeleveringstjeneste tilbyder levering i dagtimerne mellem kl. 8-17. 

Denne tjeneste giver dine kunder en høj grad af fleksibilitet og valgfrihed. De kan f.eks. vælge at få pakken stillet et bestemt sted på adressen, hvis de ikke er hjemme, eller omdirigere leveringen til en pakkeshop, hvis det passer bedre på leveringsdagen.

For en endnu mere fleksibel hjemmeleveringsoplevelse tilbyder vi en forbedret tjeneste, tilgængelig i større byer i Danmark. Her kan du tilbyde dine kunder kortere leveringsvinduer, dag- og aftenlevering, forbedret sporing i realtid samt muligheden for at vælge præcis leveringsdag og -tidsrum.

Læs mere her om hjemmelevering, og hvorfor du bør give dine kunder denne mulighed.

En chauffør fra Bring leverer en hjemmelevering uden for et hus

Pakkeshop - med ca. 7.000 udleveringssteder

Med næsten 7.000 udleveringssteder spredt ud over Danmark og resten af Norden tilbyder vi dine kunder muligheden for at hente deres pakker på det sted, der passer dem bedst. Vores leveringstid på kun 1-2 dage sikrer, at pakkerne når frem i en fart. Vi tilbyder også en række tillægstjenester, så du kan tilpasse leveringen præcis efter dine kunders ønsker og behov.

At afhente pakker fra en pakkeshop forbliver den mest populære måde at modtage forsendelser på. Med vores omfattende netværk, der dækker 100% af Danmark og Norden, kan dine kunder nemt og bekvemt hente deres pakker, uanset hvor de befinder sig.

Vi anbefaler at tilvælge tillægs-servicen "valgfrit udleveringssted", så dine kunder selv kan vælge, hvor de vil modtage deres pakke. Uanset om det er tæt på bopælen eller jobbet, er det deres eget frie valg.

Læs mere her om de mange fordele ved levering til pakkeshop. (link to blog post about this service)

Kvinde henter pakke hos en pakkeshop

Pakke til postkassen - til dine norske kunder

Pakke til postkassen er til dig som webshopejer, der sender pakker til norske kunder. Er denne mulighed for levering en del af dit setup i forhold til forsendelse, øger du den gode kundeservice og den ønskede fleksibilitet.

Sender din virksomhed mindre pakker, kan du nu tilbyde enkel og direkte levering af pakker direkte til dine kunders postkasser i Norge med en vægt på op til 5 kg. Det giver dig mulighed for en problemfri levering, samtidig med at det giver dine kunder øget kontrol gennem sporing.

Når dine pakker sendes til norske modtagere, bliver de transporteret samlet over grænsen og fortoldet sammen. Derefter leveres de direkte i dine kunders postkasser over hele Norge, typisk inden for 2-3 arbejdsdage. Dette sikrer en hurtig og effektiv distribution, samtidig med at pakkerne har en lokalt udseende returadresse.

I tilfælde af, at en pakke ikke kan udleveres, f.eks. på grund af en låst postkasse eller en for stor pakke, vil modtageren blive adviseret via sms eller e-mail. Modtageren har derefter mulighed for at hente pakken på det lokale posthus eller udleveringssted (postbutik) mandag til lørdag. Efter 7 dage vil pakken blive sendt retur, hvilket sikrer en effektiv håndtering af ikke-leverede pakker.

En chauffør fra Bring leverer pakker til postkassen

Pakkeboks - afhentning af pakker når som helst

Med mere end 1.600 pakkebokse fordelt over hele Danmark er der således gode muligheder for, at der også er en pakkeboks nær dine kunder. Afhentning af pakker i en pakkeboks er den ultimative fleksibilitet, der giver kunden mulighed for at afhente i præcis det tidsrum, vedkommende har tid og lyst. Pakkeboksen er åben 24-7-365 og kan tilgås via Bluetooth på en mobiltelefon.

Vi anvender SwipBox Infinity, som er komplet trådløse, ikke har brug for strøm eller internet. Det gør, at vi kan placere dem hvor som helst, hvor kunderne er - og det er naturligvis til din fordel som webshopejer. 

Denne løsning er ideel for enhver webshop, der ikke går på kompromis med god kundeservice og gerne vil tilbyde kunderne de mest fleksible muligheder på deres præmisser.

En kvinde henter en pakke fra en Nærboks

Kunde-case: Ejvinds Bageri gik fra krise til succes

Langt de fleste forretninger blev påvirket af Covid-19, særligt i starten. Ejvinds Bageri er bestemt ingen undtagelse. De fik mildest talt småkagen galt i halsen og måtte omgående omstille sig til en ny virkelighed. 

Især inden for fødevarebranchen er det svært at omlægge processer og produktion, eftersom der typisk er større maskiner og automatik involveret. Men Ejvinds Bageri tog grydeskeen i den anden hånd og opfandt sig så at sige ud af krisen og skabte en digital succes. Bagværket kom simpelthen til kunderne leveret med Bring - og ikke den anden vej som vanligt.

“Det vigtigste for os er den frihed, vi giver modtageren med pakkeshop. De mange udleveringssteder gør det nemt for kunderne i storbyerne at afhente, når det passer. Derudover spiller miljøbevidstheden også ind, da der spares brændstof til individuel omdeling. Vores kunder er positive over for selv at kunne vælge, hvor de henter deres pakker.” - Oliver B. Jørgensen, ejer af Ejvinds Bageri (ejvinds.dk).

En kvinde smiler med en pakke i hånden

 

Optimér dit checkout flow og få flere konverteringer

Ser vi bort fra alskens muligheder inden for levering og afhentning af pakker på dine kunders præmisser, er der ligeledes andre greb, du kan gøre brug af i kampen om at få flere kunder til at færdiggøre et køb i din webshop.

Ved checkout har vi været inde på vigtigheden af at tilbyde dem flere leveringsmuligheder, men faktorer som returpolitik, for høj fragtpris, upræcis leveringstid og for kompliceret checkout-proces kan være med til at ødelægge et muligt salg.

Til det formål har vi udarbejdet en side, der giver tips og inspiration til konverteringsoptimering ved netop at se på de mindste faktorer ved checkout, der kan hjælpe dig med at få flere kunder igennem din webshop.

Klar til at gå et spadestik dybere og få indsigt i, hvordan din webshop kan få gavn af at give kunderne større fleksibilitet og bekvemmelighed?

Hent vores inspirationsguide her.

Download