Fleksible leveringsalternativ

Forsendelse med Bring - Bekvemmelighed og fleksibilitet er alfa og omega

Forsendelse med Bring giver flere muligheder for dig som webshopejer, og det efterlader dine kunder i den anden ende med flere valg, der tilgodeser deres ønsker.  Bekvemmelighed og fleksibilitet er nøgleordene til at vinde dine kunder, og her tilbyder vi en bred vifte af services, der rammer hovedet på sømmet i forhold til deres behov.

En kvindelig Bringbud trækker en vogn med pakker på gennem byen

Med en stigende e-handel og flere webshops på markedet nyder vores branche godt af udviklingen og må samtidig omstille os til den efterspørgsel, der kommer fra forbrugerne. Omtrent halvdelen af alle, der handler online, foretrækker at have flere leveringsmuligheder at vælge mellem - viser data fra vores undersøgelse foretaget af Bring Research.

Derfor har vi sammensat en palette af muligheder ved forsendelse med Bring, som dine kunder kan vælge i din webshop og på den måde imødekomme deres ønsker om at få leveret til døren eller afhente pakken selv.

Fleksibiliteten er alfa og omega, og vi vil gerne hjælpe dig med at tilbyde de bedste muligheder til dine kunder, så du kan vækste din forretning ved at samle på flere glade og tilfredse kunder. 

Vi hjælper vores kunder, så de har et bedre udgangspunkt for at drifte og udvikle deres forretning - det er almindelig sund fornuft, og slutter den holistiske cirkel, hvor din kunde er i centrum og os som bindeled.

En Bringbud går ved siden af ​​en Bringbil for at levere en pakke

Vil du styrke konkurrenceevnen i din webshop?

Muligheder for forsendelse med Bring for dig som webshopejer

Herunder har vi samlet de muligheder, du har som webshopejer, for at levere gode kundeoplevelser til dine slutkunder - ved at lade dem selv vælge, hvordan de vil have leveret deres pakker.

En mand sidder og kigger på en mobiltelefon, som han holder i hånden

Hjemmelevering - på kundens præmisser

Med vores hjemmeleveringer kan du levere kundens pakke, hvor kunden ønsker det – til hjemmet, sommerhuset eller et andet passende sted. Vores hjemmeleveringstjeneste giver dig mulighed for at tilbyde fleksibilitet og bekvemmelighed til dine kunder, så de ikke skal en omvej (eller en ekstra tur) forbi butikken eller håndtere begrænsede åbningstider hos en pakkeshop.

Med os som leveringspartner har dine kunder mulighed for hjemmelevering af lettere pakker, med eller uden kvittering, på hverdage mellem kl. 8-17. Hvis de har bestilt tungere pakker, der vejer mere end 35 kg, kan de også vælge at benytte vores tillægsydelser til levering, installation eller tage emballage med ved levering.

Leveringstiden for vores hjemmeleveringer er cirka 1-3 dage. Pakkerne er sporbare hele vejen fra første scanning i terminalen, til leveringen er modtaget af kunden. Under leveringer får dine kunder adgang til mere detaljeret information om pakkens rute via trackinglink, notifikationer og i Bring-appen.

Læs mere her om hjemmelevering, og hvorfor du bør give dine kunder denne mulighed.

En Bring-chauffør går foran en Bring-bil mod et hus for at levere en pakke

Pakkeshop - med ca. 7.000 udleveringssteder

Med næsten 7.000 udleveringssteder spredt ud over Danmark og resten af Norden tilbyder vi dine kunder muligheden for at hente deres pakker på det sted, der passer dem bedst. Vores leveringstid på kun 1-2 dage sikrer, at pakkerne når frem i en fart. Vi tilbyder også en række tillægs-services, så du kan tilpasse leveringen præcis efter dine kunders ønsker og behov.

At afhente pakker fra en pakkeshop forbliver den mest populære måde at modtage forsendelser på. Med vores omfattende netværk, der dækker 100% af Danmark og Norden, kan dine kunder nemt og bekvemt hente deres pakker, uanset hvor de befinder sig.

Vi anbefaler at tilvælge tillægs-servicen "valgfrit udleveringssted", så dine kunder selv kan vælge, hvor de vil modtage deres pakke. Uanset om det er tæt på bopælen eller jobbet, er det deres eget frie valg.

Læs mere her om de mange fordele ved levering til pakkeshop.

En kvinde står i en pakkeshop og modtager en pakke over disken
 

Pakke til postkassen - til dine norske kunder

Pakke til postkassen er til dig som webshopejer, der sender pakker til norske kunder. Er denne mulighed for levering en del af dit setup i forhold til forsendelse, øger du den gode kundeoplevelse og den ønskede fleksibilitet.

Sender din virksomhed mindre pakker, kan du nu tilbyde nem og hurtig levering af pakker direkte til dine kunders postkasser i Norge med en vægt på op til 5 kg. Det giver dig mulighed for en problemfri levering, samtidig med at det giver dine kunder øget kontrol gennem sporing.

Når dine pakker sendes til norske modtagere, bliver de transporteret samlet over grænsen og fortoldet sammen. Derefter leveres de direkte i dine kunders postkasser over hele Norge, typisk inden for 2-3 arbejdsdage. Dette sikrer en hurtig og effektiv distribution, samtidig med at pakkerne har en lokalt udseende returadresse.

I tilfælde af, at en pakke ikke kan udleveres, f.eks. på grund af en låst postkasse eller en for stor pakke, vil modtageren blive adviseret via sms eller e-mail. Modtageren har derefter mulighed for at hente pakken på det lokale posthus eller udleveringssted (postbutik) mandag til lørdag. Efter 7 dage vil pakken blive sendt retur, hvilket sikrer en effektiv håndtering af uafhentet pakker.

En Bring-chauffør afleverer en pakke i en postkasse

Pakkeboks - afhentning af pakker når som helst

Med mere end 1.600 pakkebokse fordelt over hele Danmark er der således gode muligheder for, at der også er en pakkeboks nær dine kunder. Afhentning af pakker i en pakkeboks er den ultimative fleksibilitet, der giver kunden mulighed for at afhente i præcis det tidsrum, vedkommende har tid og lyst. Pakkeboksen er åben 24-7-365 og kan tilgås via Bluetooth på en mobiltelefon.

I Danmark leverer vi til Nærboks pakkeboksnetværk, der som vores pakkebokse i Norge og Sverige også anvender SwipBox Infinity som er komplet trådløse og ikke har brug for strøm eller internet. Det gør, at de er placeret der hvor kunderne er - og det er naturligvis til din fordel som webshopejer.

Denne løsning er ideel for enhver webshop, der ikke går på kompromis med god en kundeoplevelse og gerne vil tilbyde kunderne de mest fleksible muligheder på deres præmisser.

Nærboks_kvinna_hämtar_paket.jpg

Optimer returprocessen i din webshop

Mange webshops fokuserer på selve købsprocessen, men undervurderer ofte, hvor vigtigt det er for både kundetilfredshed og brandets omdømme, at returnering også fungerer friktionsfrit.

Faktisk er returnering en af ​​de vigtigste brikker i puslespillet for en velfungerende e-handel. For eksempel viser en af ​​vores undersøgelser, at hele 61% af alle online shoppere undersøger returprocessen, før de træffer en købsbeslutning, og at 47% også kontakter kundeservice vedrørende returnering.

Med Bring som leveringspartner kan du være sikker på, at returneringsprocessen har en positiv indflydelse på den samlede kundeoplevelse. Vores brede vifte af leveringsmuligheder og services omfatter også returneringer, for alle typer leveringsmuligheder, hvilket gør returhåndtering til en succesfaktor.

I vores Returguide kan du drage fordel af flere indsigter og alle resultaterne fra vores seneste undersøgelse om returnering, udført blandt hundredvis af onlinekunder. Her får du også smarte tips og best practices til, at din webshop opfylder kravene fra nutidens forbrugere.

Læs mere om vores returprocesser og download vores Returguide her.

En kvinde sidder på et gulv omgivet af en masse pakker og ting

Kunde-case: Ejvinds Bageri gik fra krise til succes

Langt de fleste forretninger blev påvirket af Covid-19, særligt i starten. Ejvinds Bageri er bestemt ingen undtagelse. De fik mildest talt småkagen galt i halsen og måtte omgående omstille sig til en ny virkelighed. 

Især inden for fødevarebranchen er det svært at omlægge processer og produktion, eftersom der typisk er større maskiner og automatik involveret. Men Ejvinds Bageri tog grydeskeen i den anden hånd og opfandt sig så at sige ud af krisen og skabte en digital succes. Bagværket kom simpelthen til kunderne leveret med Bring - og ikke den anden vej som vanligt.

“Det vigtigste for os er den frihed, vi giver modtageren med pakkeshop. De mange udleveringssteder gør det nemt for kunderne i storbyerne at afhente, når det passer. Derudover spiller miljøbevidstheden også ind, da der spares brændstof til individuel omdeling. Vores kunder er positive over for selv at kunne vælge, hvor de henter deres pakker.” - Oliver B. Jørgensen, ejer af Ejvinds Bageri (ejvinds.dk).

En smilende kvinde står med en pakke i hånden

Optimér dit checkout flow og få flere konverteringer

Ser vi bort fra de mange muligheder inden for levering og afhentning af pakker på dine kunders præmisser, så er der også andre ting, du kan gøre brug af i kampen om at få flere kunder til at afslutte et køb i din webshop.

Vi været inde på vigtigheden af at tilbyde kunderne flere leveringsmuligheder i checkout, men faktorer som returpolitik, for høj fragtpris, upræcis leveringstid og for kompliceret checkout-proces kan være med til at ødelægge et muligt salg.

Til det formål har vi udarbejdet en side, der giver tips og inspiration til konverteringsoptimering ved netop at se på de mindste faktorer i checkoutten, som kan hjælpe dig med at få flere kunder igennem din webshop.

Klar til at gå et spadestik dybere og få indsigt i, hvordan din webshop kan få gavn af at give kunderne større fleksibilitet og bekvemmelighed?

Hent vores inspirationsguide her

Download