Vilkår
Vilkår for ReDirect - omdirigering
Når du bestiller og indgår aftale om ReDirect, omdirigering af din levering, accepterer du følgende:
- Ved at bestille tjenesten giver du Bring Parcels AB, org nr 556546-4939 (”Bring”) tilladelse til, at levere pakken direkte til den angivne hjemmeadresse, eller direkte til den valgte pakkeshop, samt til at Bring kan håndtere de nødvendige personlige oplysninger i forbindelse med dette.
- Når tjenesten er bestilt, er denne bindende og kan ikke annulleres.
Leveringen
Omdirigering til hjemmeadresse
- Pakken leveres til den angivne adresse mellem kl. 08:00-17:00. Den specifikke dag/tid kan ikke garanteres.
- På leveringsdagen, når pakken lastet på bil for levering, sendes advisering til modtager via sms/og eller e-mail, med besked om at leveringen sker inden kl. 17:00.
- På leveringsdagen, behøves en person at være tilstede for at tage imod og fremvise ID.
- Et leveringsforsøg indgår til den angivne adresse, derefter leveres pakken til en pakkeshop.
Omdirigering til pakkeshop
- Pakken leveres til den valgte pakkeshop, og advisering sendes til modtager når pakken er klar til afhentning.
- Ved udlevering af pakken i pakkeshoppen, skal der fremvises ID, pakkenummer samt hentekode.
- I tilfælde af manglende kapacitet i den valgte pakkeshop, kan leveringen ske til en anden pakkeshop.
- Hvis det efter bestilling viser sig, at målene på pakken overstiger det tilladte til pakkeshop (længde over 150 cm / vægt over 20 kg), forbeholder Bring sig ret til, at ændre levering tilbage til den oprindelige leveringsform.