Vilkår
Omdirigering til pakkeshop eller pakkeboks
Disse vilkår gælder, når du som modtager vælger at omdirigere en pakke til pakkeshop eller pakkeboks, inklusive ændring fra hjemmelevering eller til et andet udleveringssted.
Når du bestiller og indgår aftale om at omdirigere en pakke, giver du Bring E-commerce & Logistics A/S, CVR-nr. 29390142, tilladelse til at levere pakken til det valgte udleveringssted samt til at behandle nødvendige personoplysninger i forbindelse hermed. Bestilling er bindende og kan ikke annulleres.
Pakken leveres direkte til det valgte udleveringssted. Ingen hjemmelevering foretages. Besked sendes digitalt, når pakken er klar til afhentning. Pakken ligger til afhentning i syv (7) dage, før den returneres.
Pakkeshop
Pakken udleveres til modtageren ved fremvisning af advisering/hentekode, eller en QR-kode som kan tilgås gennem Bring-appen. Hvis en anden person skal afhente pakken, kan pakkens advisering eller QR-kode deles. Legitimation vises mod forlangende.
Pakkeboks
Lågen åbnes med PIN-kode eller via Bring-appen. Hvis en anden person skal afhente pakken, kan PIN-koden eller pakkeinformationen i appen deles.
Øvrigt
Pakker, der er større end 60 × 50 × 44 cm, leveres til pakkeshop. Hvis det valgte udleveringssted er fuldt, eller hvis forhold uden for Brings kontrol opstår, kan pakken leveres til et nærliggende udleveringssted. Ved omdirigering fra hjemmelevering, og hvis pakken er længere end 150 cm eller vejer mere end 20 kg, leveres pakken med den oprindeligt valgte hjemmelevering.