Vilkår

Vilkår for ReDirect - omdirigering

Når du bestiller og indgår aftale om ReDirect, omdirigering af din levering, accepterer du følgende:

  • Ved at bestille tjenesten giver du Bring tilladelse til, at levere pakken direkte til den angivne hjemmeadresse, eller direkte til den valgte pakkeshop, samt til at Bring kan håndtere de nødvendige personlige oplysninger i forbindelse med dette.
  • Når tjenesten er bestilt, er denne bindende og kan ikke annulleres.

Leveringen

Omdirigering til hjemmeadresse

  • Pakken leveres til den angivne adresse mellem kl. 08:00-17:00. Den specifikke dag/tid kan ikke garanteres.
  • På leveringsdagen, når pakken lastet på bil for levering, sendes advisering til modtager via sms/og- eller e-mail, med besked om at leveringen sker inden kl. 17:00.
  • På leveringsdagen, behøves en person at være tilstede for at tage imod og fremvise ID.
  • Et leveringsforsøg indgår til den angivne adresse, derefter leveres pakken til en pakkeshop.

Omdirigering til pakkeshop

  • Pakken leveres til den valgte pakkeshop, og advisering sendes til modtager når pakken er klar til afhentning.
  • Ved udlevering af pakken i pakkeshoppen, skal der fremvises ID, pakkenummer samt hentekode.
  • I tilfælde af manglende kapacitet i den valgte pakkeshop, kan leveringen ske til en anden pakkeshop.
  • Hvis det efter bestilling viser sig, at målene på pakken overstiger det tilladte til pakkeshop (længde over 150 cm / vægt over 20 kg), forbeholder Bring sig ret til, at ændre levering tilbage til den oprindelige leveringsform.