Her får du masser af tips til, hvordan du forbereder din webshop bedst muligt til før, under og efter denne travle periode.
Er du i gang med forberedelserne til dette års Black Friday og jul? Levering, fragtpris, returfrist og returhåndteringen er væsentlige parametre for en god købsoplevelse og i år er det endnu vigtigere at være godt forberedt i en tid præget af usikkerhed og mindre købekraft. På vores nordiske webinar "Black Friday og jul - succes eller fiasko?", får du konkrete tips til, hvordan du forbereder din webshop bedst muligt baseret på indsigter fra Bring Research (Nordisk forbrugerindsigt). Ved du, hvordan dine kunder vil have pakken leveret, eller hvordan de ønsker at retur skal håndteres? Har du styr på kundernes handlemønstre i perioden og ved du hvorfor du taber kunderne i checkout?
På 55 min får du:
Indsigt i hvordan dine kunder ønsker pakken leveret
Godt indblik i hvordan dine kunder ønsker at returnere
Tips til hvordan du øger salget under perioden
Eksempel på best vs worst practice i checkout
Gode råd til din checkout
Do´s & Don´ts i forbindelse med Black Friday og jul
Care of Carl (Årets netbutik i Norge 2023)
Webinaret er nordisk og tager udgangspunkt i tendenserne for det nordiske marked. Talerne taler norsk og svensk.
Fra venstre: Kjersti Pedersen, Alexander Stern og Mathias Ekström.
Agenda:
Giv kunderne det, de ønsker, relateret til levering, returnering og ombytning. Kjersti Pedersen, ansvarlig for Bring Research
Retur – muligheder og udfordringer, Alexander Stern, nordisk ansvar for udvikling af returservice, Bring
Sådan får vi kunderne til at vælge os - hver gang! Mathias Ekström, CEO Care af Carl