Hvor vil du logge ind?


Klar til Black Friday og jul?

Black Friday og jul - succes eller fiasko?

Her får du masser af tips til, hvordan du forbereder din webshop bedst muligt til før, under og efter denne travle periode.

Far, mor og barn sidder i en sofa, og pigen pakker en gave ind i rødt indpakningspapir.

Er du i gang med forberedelserne til dette års Black Friday og jul? Levering, fragtpris, returfrist og returhåndteringen er væsentlige parametre for en god købsoplevelse og i år er det endnu vigtigere at være godt forberedt i en tid præget af usikkerhed og mindre købekraft. På vores nordiske webinar "Black Friday og jul - succes eller fiasko?", får du konkrete tips til, hvordan du forbereder din webshop bedst muligt baseret på indsigter fra Bring Research (Nordisk forbrugerindsigt). Ved du, hvordan dine kunder vil have pakken leveret, eller hvordan de ønsker at retur skal håndteres? Har du styr på kundernes handlemønstre i perioden og ved du hvorfor du taber kunderne i checkout? 

På 55 min får du:

  • Indsigt i hvordan dine kunder ønsker pakken leveret
  • Godt indblik i hvordan dine kunder ønsker at returnere
  • Tips til hvordan du øger salget under perioden
  • Eksempel på best vs worst practice i checkout
  • Gode råd til din checkout
  • Do´s & Don´ts i forbindelse med Black Friday og jul
  • Care of Carl (Årets netbutik i Norge 2023) 

Webinaret er nordisk og tager udgangspunkt i tendenserne for det nordiske marked. Talerne taler norsk og svensk. 

En dame og to mænd afbildet til et Black Friday-webinar
Fra venstre: Kjersti Pedersen, Alexander Stern og Mathias Ekström.

Agenda:

  • Giv kunderne det, de ønsker, relateret til levering, returnering og ombytning. Kjersti Pedersen, ansvarlig for Bring Research
  • Retur – muligheder og udfordringer, Alexander Stern, nordisk ansvar for udvikling af returservice, Bring
  • Sådan får vi kunderne til at vælge os - hver gang! Mathias Ekström, CEO Care af Carl

Du kan se hele webinaret her:

Del artikel