Indsigter fra Bring Research

Bring Research præsenterer artikler, rapporter og rådgivning, der hjælper dig med at komme tættere på dine kunder. Vores løbende forbrugerundersøgelser giver både dig og os en bedre forståelse af, hvad der optager dine kunder.
Få tips og råd, der kan hjælpe dig med at styrke din konkurrenceevne på markedet!

 

Bring research banner

 

Sådan arbejder vi med indsigter

Vi gennemfører forbrugerundersøgelser med forskellige tematikker for at følge udviklingen og trends på det nordiske e-handelsmarked, i forskellige brancher. Undersøgelserne er gennemført i samarbejde med markedsundersøgelsesvirksomhederne Ipsos og Opinion.

  • Forbrugerundersøgelser af privatforbrugere
  • Undersøgelser af virksomheder, der sælger til andre virksomheder
  • Webundersøgelser og dybdegående interviews i hele Skandinavien

Indsigter i e-handelskunder   

Artikler og rapporter om privatforbrugere og deres præferencer og krav til en god brugeroplevelse.

Derfor bør din netbutik fokusere på bæredygtihed

Med disse råd kan du nemt tilbyde dine kunder en grønnere handel.

Begår du disse hjemmeleveringsfejl?

Disse tre fejl bør du styre udenom.

Det vil dine kunder vide om levering

Sådan undgår du, at de afbryder købet.

Halvdelen af os har handlet på Black Friday

Der er ingen tvivl om, at danskerne er villige til at åbne tegnebogen for gode tilbud.

Fra impulskøb til mere bæredygtig e-handel

Kan coronapandemien bidrage til, at webshoppene handler mere miljøbevidst?

Kan din indsats for miljø og bæredygtighed påvirke omsætningen i din netbutik?

I fremtiden bliver det, at synliggøre sit arbejde for miljø og bæredygtighed en væsentlig konkurrencefaktor for e-handlen.

Hvad gør kunderne så tilfredse at de vælger at vende tilbage til din netbutik?

Ved du hvorfor dine kunder vender tilbage til din netbutik?

Mænd og kvinder handler forskelligt

Hvordan og hvad du kommunikerer kan være afgørende for, hvordan mænd og kvinder du konvertere til et køb.

Miljø og bæredygtighed bliver vigtigere for danske e-handlende

Med den voksende e-handel øges også forbrugernes bevidsthed og krav til en mere en bæredygtig e-handel.

Ændrede købsvaner efter pandemien

Handel på nettet er vokset de senere år, men coronakrisen har ført til en hurtig ændring i købsadfærden hos mange

Mange kunder er faktisk villige til at betale for levering

Vi har spurgt 3000 skandinaver, hvordan de ønsker at handle på nettet.

Kan du opkræve betaling for fragt og stadig få tilfredse kunder?

Vidste du at kunder er villige til at betale for fragt, men hvor du sætter fragtprisen har stor effekt på konverteringen?

Indsigter i kundernes forventninger til webshops i højsæsonen

Kundekrav til information og smidige leveringer er høje i dag. Vi hjælper dig med indsigter til at optimere kundeoplevelsen i din webshop.

Gør din webshop klar til Black Friday

Det er ved at være tid til at forberede webshoppen på jul og Black Friday, som er startskuddet til året vigtigste handelsperiode. Black Friday er blevet en stor og vigtig dag rent omsætningsmæssigt for webshops. Er du klar? Vi giver dig her nogle tips til, hvordan du kan forberede din webshop til peak.

Sådan får du succes med gavesalg online

Salg af gaver online kræver at du tilbyder højere sikkerhed når det kommer til levering, returnering og ombytning. Gaveguiden fra Bring Research giver dig indsigt, der sikrer at du er godt klædt på til at give dine kunder tryghed.

Sådan vinder du årets julehandel på nettet

71% af alle danskere købte julegaver på nettet sidste år, men potentialet for e-handlen er rent faktisk endnu større. Vores nye guide: Hvordan får din webshop succes med gavesalg, kan hjælpe dig med at øge salget i gavesæsonen.

5 tips: Sådan vinder du kunder med en god returordning

Med en enkel returordning undgår du, at kunderne afbryder købet – og sikre tilfredse kunder, der vender tilbage.

Sådan bruger du bytte og retur som din konkurrencefordel

Er bytte og returvilkår et nødvendigt onde for en webshoppene? Eller er det muligt at bruge det som sin konkurrencefordel? Vi giver dig nogle gode råd!

5 tips: Sådan forbereder du din webshop til julehandelen

Julehandlen på nettet fortsætter med at stige, men for at få flere til at handle julegaver på nettet må du vide, hvad der betyder mest for forbrugerne. De der valgte at købe julegaver på nettet sidste år, gjorde det for at spare tid penge, og fordi det er fleksibelt og enkelt. Hvordan forbereder du bedst din webshop til årets julehandel?