Indsigter fra Bring Research

Bring Research præsenterer artikler, rapporter og rådgivning, der hjælper dig med at komme tættere på dine kunder. Vores løbende forbrugerundersøgelser giver både dig og os en bedre forståelse af, hvad der optager dine kunder.
Få tips og råd, der kan hjælpe dig med at styrke din konkurrenceevne på markedet!

 

Bring research banner

 

Sådan arbejder vi med indsigter

Vi gennemfører forbrugerundersøgelser med forskellige tematikker for at følge udviklingen og trends på det nordiske e-handelsmarked, i forskellige brancher. Undersøgelserne er gennemført i samarbejde med markedsundersøgelsesvirksomhederne Ipsos og Opinion.

  • Forbrugerundersøgelser af privatforbrugere
  • Undersøgelser af virksomheder, der sælger til andre virksomheder
  • Webundersøgelser og dybdegående interviews i hele Skandinavien

Indsigter i e-handelskunder   

Artikler og rapporter om privatforbrugere og deres præferencer og krav til en god brugeroplevelse.

Derfor bør din netbutik fokusere på bæredygtihed

Med disse råd kan du nemt tilbyde dine kunder en grønnere handel.

Begår du disse hjemmeleveringsfejl?

Disse tre fejl bør du styre udenom.

Det vil dine kunder vide om levering

Sådan undgår du, at de afbryder købet.

Halvdelen af os har handlet på Black Friday

Der er ingen tvivl om, at danskerne er villige til at åbne tegnebogen for gode tilbud.

Fra impulskøb til mere bæredygtig e-handel

Kan coronapandemien bidrage til, at webshoppene handler mere miljøbevidst?

Kan din indsats for miljø og bæredygtighed påvirke omsætningen i din netbutik?

I fremtiden bliver det, at synliggøre sit arbejde for miljø og bæredygtighed en væsentlig konkurrencefaktor for e-handlen.

Hvad gør kunderne så tilfredse at de vælger at vende tilbage til din netbutik?

Ved du hvorfor dine kunder vender tilbage til din netbutik?

Mænd og kvinder handler forskelligt

Hvordan og hvad du kommunikerer kan være afgørende for, hvordan mænd og kvinder du konvertere til et køb.

Miljø og bæredygtighed bliver vigtigere for danske e-handlende

Med den voksende e-handel øges også forbrugernes bevidsthed og krav til en mere en bæredygtig e-handel.

Ændrede købsvaner efter pandemien

Handel på nettet er vokset de senere år, men coronakrisen har ført til en hurtig ændring i købsadfærden hos mange

Mange kunder er faktisk villige til at betale for levering

Vi har spurgt 3000 skandinaver, hvordan de ønsker at handle på nettet.

Kan du opkræve betaling for fragt og stadig få tilfredse kunder?

Vidste du at kunder er villige til at betale for fragt, men hvor du sætter fragtprisen har stor effekt på konverteringen?

Indsigter i kundernes forventninger til webshops i højsæsonen

Kundekrav til information og smidige leveringer er høje i dag. Vi hjælper dig med indsigter til at optimere kundeoplevelsen i din webshop.