Bring Research

Download rapport

Alle taler om Amazon. Hvad mener kunderne?

Mange mener, at Amazon er på vej til at etablere sig i Skandinavien. Amazons ambition om kontinuerlig forbedring af kundeoplevelsen, udvikling og effektivisering har givet resultater, du kan lære af.

I ny rapport fra Bring Research, har vi undersøgt, hvad Tyske og Skandinaviske kunder faktisk mener om at handle på Amazon.  

I rapporten får du unik indsigt i: 

  • Hvorfor Amazon er en succes i Tyskland.
  • Hvad kunderne egentligt mener om Amazon. 
  • Hvorfor Amazon har flere tilfredse kunder end andre webshops.
  • Eksperternes egne råd og tips, efter flere års erfaring med Amazon.

Download rapport

Bring Research - Seneste indsigt

Her kan du læse seneste indsigt om markedet for ehandel i Skandinavien.

Sådan har coronapandemien påvirket e-handlen

De seneste måneder har hjemmekontorer, rejseforbud og hensynet til at modvirke smittespredning haft en stor indvirkning på skandinavisk e-handel. Den nye situation har medført, at e-handlen er vokset i et rasende tempo, hvilket Cocopanda, en af de største webshops med kunder i hele Norden, har erfaret.

Ændrede købsvaner efter coronapandemien

Coronakrisen har ført til øget e-handel. Mange køber varer som de normalt handler i fysiske butikker, og flere handler på nettet for første gang. 60% af dem, der har ændret deres købsvaner, siger at de vil fortsætte på denne måde.

Kan du opkræve betaling for fragt og stadig få tilfredse kunder?

Fri fragt eller ikke – hvad for venter kunderne? Du har sikkert erfaret at fri fragt kan trigge til køb, men er det nødvendigt at give din indtjening væk uden at få noget igen? Vidste du at kunder er villige til at betale for fragt, men hvor du sætter fragtprisen har stor effekt på konverteringen?

Mange kunder er faktisk villige til at betale for levering

70 % af de danske forbrugere er villige til at betale for fragt.

Hvad gør kunderne så tilfredse at de vælger at vende tilbage til din netbutik?

Vidste du at information om forventet levering allerede i check-out, er den stærk købsudløsende faktor? Hvilke tiltag gør du for at få dine kunder til at handle igen?

Mænd og kvinder handler forskelligt. Tager din netbutik hensyn til det?

I dag handler vi alle varer på nettet. Seneste undersøgelse fra Bring Research viser, at der er flere forskelle på mænd og kvinder. Hvilke krav vi har til netbutikken og hvordan vi finder nye netbutikker er blot nogle af dem.  

Kan din indsats for miljø og bæredygtighed påvirke omsætningen i din netbutik?

Vidste du, at kun få kunder oplever at få information om netbutikkens arbejde for miljø og bæredygtighed, men at de fleste faktisk efterspørger dette.

Sådan vinder du julehandlen 2019

Hvor meget ved du om de skandinaviske forbrugeres vaner og præferencer ved julehandlen?

5 tips til at få loyale kunder online

Vi har talt med de kunder, der ofte handler på nette, og har fået nogle tips til, hvordan du med små tilpasninger i din netbutik, kan forbedre kundens købsoplevelse – disse tips vil vi gerne dele med dig.

Stay competitive

”Hurtig, let og helt uden unødvendig kommunikation”. Det er sådan, kunderne beskriver en netbutik, de vender tilbage til"

Bring Research: Testshopping af webbutikker

90 webbutikker testet af almindelige forbrugere – se resultaterne og konverter mere!

Vis mereVis færre

Hvad er Bring Research?

  • Kontinuerlige forbrugerundersøgelser blandt internetshoppere.
  • Norge, Sverige og Danmark
  • Både internetundersøgelser og dybdegående interviews
  • I hver internetundersøgelse spørger vi minimum 1.000 personer i hvert land
  • Gennemført i samarbejde med analyseselskabet Ipsos
  • Målet er at du skal få bedst muligt kendskab til de kunder, der handler på nettet.