Begår du disse hjemmeleveringsfejl?
Hjemmelevering er blevet endnu vigtigere for de kunder, der handler på nettet – men uden nok information kan de blive usikre og vælge en anden netbutik. Disse tre fejl bør du styre udenom.

Kort om Bring Research' Testshopping-undersøgelse
- To undersøgelser – en kvalitativ og en kvantitativ – gennemført i samarbejde med IPSOS.
- Testkøb i 90 skandinaviske netbutikker – 30 pr. land.
- De undersøgte netbutikker var fordelt mellem forskellige brancher med forskellig omsætning.
- Køberne gennemgik 56 kontrolpunkter fra startsiden, til varen var returneret og pengene tilbagebetalt.
- Alle testpunkter blev gennemført på mobil.
- Vi gennemførte webinterviews med et repræsentativt udvalg af skandinaviske e-handlende.
- Begge undersøgelser lagde vægt på levering, returnering og bæredygtighed/miljø gennem hele købet.
20.09.2021
Læs mere
Hjemmelevering – skab en konkurrencemæssig fordel allerede i dag
Sæt dine kunder først, og giv dem den fleksibilitet og valgfrihed de ønsker, når de handler på nettet. Ét leveringsalternativ er ikke altid optimalt for alle. Når du giver dine kunder mulighed for at få leveret deres varer på deres vilkår, viser du, at du har forstået deres behov.
Det vil dine kunder vide om levering
8 ud af 10 kunder tjekker leveringsvilkårene, når de besøger en netbutik for første gang. Sådan undgår du, at de afbryder købet.
Mange kunder er faktisk villige til at betale for levering
70 % af de danske forbrugere er villige til at betale for fragt.