Hjemmelevering – en konkurrencemæssig fordel

Hjemmelevering – skab en konkurrencemæssig fordel allerede i dag

Ét leveringsalternativ er ikke optimalt for alle. Når du giver dine kunder mulighed for at få leveret deres varer på deres vilkår, giver du dem den fleksibilitet og valgfrihed de ønsker, når de handler på nettet.

Hjemmelevering med bud
Publiceret 12.02.2021 Sidst opdateret 13.10.2023

Giv dine kunder en endnu bedre købsoplevelse, når de handler på nettet. Købsoplevelsen er ikke kun begrænset til klik i webshoppen - men gælder hele vejen hjem til kunden.

Mange webshops og endda fysiske butikker oplevede under coronapandamien, at tilbud om levering og især hjemmelevering, betød en strøm af kunder. Så selvom pandemien for længst er over, har vi fået en mere fleksibel hverdag hvor vi veksler mellem hjemmekontor og fysisk fremmøde. 

Hjemmelevering i byerne - større fleksibilitet og forudsigelig

I Bring tilbyder vi dine kunder i København, Århus, Aalborg, Odense og Trekantområdet en mere fleksibel modtageroplevelse, som indebærer at mange at dine kunder kan få: 

  • Modtagerstyring -  digital brugerplatform giver mulighed for at tilpasse leveringen undervejs.
  • Forudsigelighed – Vi reducerer leveringsvinduet helt ned til 1 time og med statusopdateringer som "du er nummer 10 på ruten" kan pakken følges undervejs.
  • Større fleksibilitet - mulighed for at ændre leveringstid- og sted. Skal pakken f.eks. sættes ved døren, et andet sted eller omdirigeres til en pakkeshop?  
  • Hurtigere levering – samme-dags levering i København og Århus
  • Levering med elbil eller cykel til 750.000 forbrugere

Efterspørgslen efter fleksibel levering er vokset kraftigt de sidste par år. Modtagerne vil kunne tilpasse leveringen til netop det, som er mest bekvemt for dem, på det givne tidspunkt.

Morten Rahbek Keseler, Operation Manager, Courier & Express.

BRINGBUD_LEVERER_PAKKE_I_URBANE_OMGIVELSER
Elbil i urbant miljø

Fleksibel levering med mindre klimaaftryk

Med den fleksible hjemmeleveringstjeneste nås 750.000 modtagere i centrum af København og Århus med elbil eller cykel. Samtidig er leveringen gjort endnu mere gennemsigtig for både webshop og modtager, man kan nemlig se når der leveres med elbil eller cykel.

-Bæredygtighed har længe været på dagsordenen i Bring, og når det kommer til levering ud til modtagerne, er vi kommet langt. Vores miljømål er, at inden 2025 skal vi udelukkende benytte vedvarende energikilder i vores køretøjer og bygninger. Og i de seneste år har vi oplevet en stigende interesse for miljø og bæredygtighed, både fra vores kunder og modtagere.

Som en af Nordens største logistikaktører, er Bring i front med tydelige miljøkrav til os selv og vores samarbejdspartnere. Gennem et langsigtet arbejde med innovation og investeringer i løsninger som er bedre for miljøet, sætter vi handling foran ord. Det er summen af alt, som betyder noget.

Sørg for at tilbyde dine kunder hjemmelevering

Vil du vide mere? Tag kontakt din kontaktperson hos Bring eller kontakt os, vi er klar til at hjælpe dig. Du kan også få flere oplysninger om hjemmelevering ved at klikke på knappen nedenfor.

Del artikel