Hjemmelevering af pakker

Tilbyd hjemmelevering af pakker hele i Danmark, Sverige, Norge og Finland, tilpasset dine kunders behov.

  • Hurtigt og bekvemt – levering direkte hjem til dine kunder
  • Fleksibelt – mulighed for tilpasse leveringen
  • Vi leverer med el-køretøjer til over 1,4 mio. danske forbrugere

Hjemmelevering er det mest fleksible alternativ. Pakkerne køres hele vejen hjem, og dine kunder bliver adviseret inden levering. Vores hjemmeleveringer er selvfølgelig også sporbare.

Vi tilbyder en hjemmeleveringstjeneste med levering i dagtimerne mellem kl. 8-17. Tjenesten giver dine kunder høj grad af fleksibilitet og frihed. Blandt andet kan de vælge at få stille pakken et aftalt sted på adressen med vores tillægstjeneste "flex delivery", hvis ikke de kan tage imod pakken eller vælge at omdirigere leveringen til et udleveringssted.

Vi leverer som standard emissionsfrit til alle dine kunder i København, Valby, Frederiksberg, Glostrup, Greve, Ishøj, Brøndby, Rødovre, Tårnby, Dragør, Fredericia, Vejle, Kolding, Sjølund og Hejls. Samlet set når vi over 1,4 mio. forbrugere i Danmark med elbil. Læs mere her.

Vil du gerne kunne tilbyde dine kunder et mere nøjagtigt tidspunkt for forventet levering? Med Estimeret ankomsttid (ETA) får dine kunder mere præcis information om forventet leveringstidspunkt, allerede når de afgiver deres bestilling. Læs mere om ETA her.

Hjemlevering til familien ved døren

Hvor stort og tungt?

Vægt og mål

Maks. vægt: 35 kg (25 kg til Finland).

Maks. mål: længde 200 cm, eller længde + omkreds 300 cm.

Mindstemål: 23 x 13 x 1 cm

Er pakken over 120 cm på én side, har to sider over 60 cm, eller er den mindre end mindstemålet? Så skal den sorteres manuelt, der medfører et ekstra håndteringsgebyr.

Se vores vilkår

Se dækningsområde (download Excel-fil)

    Sådan gør du

  1. 1

    Pakning og emballering

    Pak varerne på en sikker måde, og mærk emballagen godt. Skrøbelige genstande skal indpakkes med støddæmpende materiale for at beskytte mod tryk og stød. Du finder flere tips til, hvordan du bør emballere og mærke dine pakker her.

  2. 2

    Bestilling og afhentning

    Bestil leveringen direkte i Mybring, via API, EDI eller i dit TA-system. Du kan også indgå en fast afhentningsaftale med os. Det er også muligt at bestille afhentning individuelt, når du har brug for det, i Mybring. 

  3. 3

    Under transport

    Leveringstiden er 1-2 dage i Danmark og pakken kan spores under transporten.

  4. 4

    Levering og modtagelse

    Din kunde bliver adviseret om forventet leveringsdag og tidspunkt med et sporingslink via SMS eller e-mail.

    Vi leverer pakken til nærmeste udleveringssted, hvis ikke din kunde er hjemme ved levering. Vi sørger selvfølgelig for at give din kunde besked.

  5. 5

    Mulig retur

    Hvis dine kunder skal returnere, tilbyder vi forskellige returtjenester:

    • Home Delivery Parcel Return – giver dine kunder mulighed for at returnere større pakker fra deres hjem på din virksomheds regning.

    • PickUp Parcel Return – giver dine kunder mulighed for at returnere pakker på din virksomheds regning. Returforsendelsen indleveres på en Bring pakkeshop.

Tillægstjenester

Din levering leveres til modtageren, selvom personen ikke er til stede ved leveringen og kan kvittere for forsendelsen. Chaufføren stiller leveringen på det bedst mulige sted, og modtageren slipper for selv at hente eller booke en ny levering.

Bring har ansvaret for at levere godset i henhold til skriftlige anvisninger i EDI og på pakkelabelen. Hvis der mangler skriftlige anvisninger, finder leveringen så vidt muligt sted uden for døren på den angivne adresse. I de tilfælde hvor anvisninger ikke kan følges, eller chaufføren vurderer, at levering ikke kan ske på en sikker måde, kan forsendelsen blive returneret til afsenderen.

Erstatningskravet for pakken eller pallen ophører, når pakken eller pallen er behandlet og leveret i overensstemmelse med de gældende vilkår. I de tilfælde, hvor kunden kan dokumentere, at eventuelt tab eller skade er opstået under Brings håndtering, gælder Brings generelle tjenestevilkår.

Til dig, der ønsker, at dine hjemmeleveringspakker skal leveres til modtageren mod en underskrift. Muligheden for fleksibel levering uden kvittering blokeres. Chaufføren kræver kvittering på leveringstidspunktet.

Lad din modtager returnere sin defekte vare i forbindelse med levering af ny vare.