En tredjedel af de skandinaviske forbrugere har ændret deres købsvaner på nettet under Coronakrisen
Coronakrisen har ført til øget e-handel. Mange køber varer som de normalt handler i fysiske butikker, og flere handler på nettet for første gang. 60% af dem, der har ændret deres købsvaner, siger at de vil fortsætte på denne måde.

➡ Har du spørgsmål til undersøgelsen? Kontakt os gerne, så giver vores ekspert i forbrugerundersøgelser indsigt.
Nogen spørgsmål?
Har du spørgsmål om e-handel eller leveringsalternativer? Vores engageret rådgivere er klar til at hjælpe.
Den indsigt du skal bruge for at øge gavesalget i netbutikken
Vil du tiltrække så mange nye kunder som muligt, når gavesæsonen nærmer sig, og fremstå som en solid og sikker webshop?
Giv dine kunder flere valgmuligheder ved hjælp af API'er
Med vores digitale integrationsløsninger kan du give dine kunder flere valgmuligheder i forbindelse med fragt og levering I webshoppen. Det giver større chancer for, at kunderne får varerne leveret som de ønsker og du får en bedre konvertering.
Tips fra Brings kundeservice - sådan giver du dine nye onlinekunder tryghed!
Coronasituationen har ændret hverdagen for de fleste af os. Vi vasker vores hænder konstant, holder social afstand og er mere forsigtige med, at foretage ændringer uden at det er absolut nødvendigt. Med dette i tankerne, er der mange som nu handler på nettet for første gang.
Sådan bruger du bytte og retur som din konkurrencefordel
Er bytte og returvilkår et nødvendigt onde for en webshoppene? Eller er det muligt at bruge det som sin konkurrencefordel? Vi giver dig nogle gode råd!