Hvor vil du logge ind?


Estimeret ankomsttid giver en bedre modtageroplevelse

Estimeret ankomsttid giver en bedre modtageroplevelse

Vil du gerne kunne tilbyde dine kunder et mere nøjagtigt tidspunkt for forventet varelevering? Det kan du nu, helt gratis! Med servicen Estimeret Ankomsttid, er det muligt for dine kunder at få større forudsigelighed i forbindelse med varelevering.

Estimeret ankomsttid (ETA) for pakker, gør det muligt for dine kunder at planlægge bedre.

Med ETA giver du mere præcis information om forventet leveringstidspunkt, allerede ved første ankomstscan på Brings terminal.

I stedet for en notifikation om levering mellem 8-16, vil man få besked om forventet dag og tidsrum, allerede ved scanningstidspunktet.

Dette vil bidrage til:

  • Bedre mulighed for at sørge for bemanding ved modtagelsen
  • Forkortede gennemløbstider for dine kunder
    • B2B kunder får mulighed for at få varerne hurtigere ud i sin butik eller produktionen.  
    • For B2C kunder bliver det tydeligere hvilken dag pakken ankommer til pakkeshoppen.

Hvordan fungerer ETA - Estimeret ankomsttid?

ETA er et tidsestimat, der er baseret på maskinlæring af historiske data, både hvad angår leveringsdato og tidsrum for levering. Det betyder også, at estimatet bliver endnu mere korrekt med tiden. Ved at bruge vores Tracking API gøres ETA'en synlig i dine systemer ved tracking.

ETA er et servicetillæg, som i Danmark kan tilføjes til følgende tjenester:

Med vores Tracking API får du nemt adgang til ETA i Tracking

Hvad skal du som afsender gøre, for at dine kunder får en forbedret leveringsoplevelse?

  1. Tag Brings Tracking API i brug
  2. Brug tillægstjenesten 0091 eAdvisering med mobilnummer og/eller e-mail til modtager, så vi sikrer at modtager har mulighed for at se ETA i Tracking.

Servicen ETA er gratis at bruge!

For teknisk information, om hvordan du tilføjer ETA til din tracking, kan du læse mere på vores Developer side.

Del artikel