Estimeret ankomsttid giver en bedre modtageroplevelse
Estimeret ankomsttid giver en bedre modtageroplevelse
Vil du gerne kunne tilbyde dine kunder et mere nøjagtigt tidspunkt for forventet varelevering? Det kan du nu, helt gratis! Med servicen Estimeret Ankomsttid, er det muligt for dine kunder at få større forudsigelighed i forbindelse med varelevering.
Estimeret ankomsttid (ETA) for pakker, gør det muligt for dine kunder at planlægge bedre.
Med ETA giver du mere præcis information om forventet leveringstidspunkt, allerede ved første ankomstscan på Brings terminal.
I stedet for en notifikation om levering mellem 8-16, vil man få besked om forventet dag og tidsrum, allerede ved scanningstidspunktet.
Dette vil bidrage til:
Bedre mulighed for at sørge for bemanding ved modtagelsen
Forkortede gennemløbstider for dine kunder
B2B kunder får mulighed for at få varerne hurtigere ud i sin butik eller produktionen.
For B2C kunder bliver det tydeligere hvilken dag pakken ankommer til pakkeshoppen.
Hvordan fungerer ETA - Estimeret ankomsttid?
ETA er et tidsestimat, der er baseret på maskinlæring af historiske data, både hvad angår leveringsdato og tidsrum for levering. Det betyder også, at estimatet bliver endnu mere korrekt med tiden. Ved at bruge vores Tracking API gøres ETA'en synlig i dine systemer ved tracking.
ETA er et servicetillæg, som i Danmark kan tilføjes til følgende tjenester: