Lad kunden vælge ved at tilbyde forskellige leveringsmuligheder!
Vidste du at halvdelen af alle nethandlende vil kunne vælge mellem forskellige leveringsmuligheder? Det betyder at du skal tilbyde forskellige typer af leveringer i checkouten for at tilgodese det kunderne ønsker.
Vil du sælge mere?
Tilbyd kunderne leveringsalternativer
Snak med os om hvordan du kan tilbyde dine kunder fleksible leveringer
Resultatet af vores forbrugerundersøgelser med Bring Research viser en tydelig trend. Efter pandemien ønsker flere forbrugere at have leveringsalternativer når de handler på nettet.
Hvorfor skal du vælge Bring?
- Med vores store netværk er det enkelt for dig at sælge varer i hele Norden.
- Vores ambition er at blive den grønneste logistikleverandør gennem eksempelvist Co2 neutrale leverancer, ny teknologi og nye partnerskaber. Læs mere om vores arbejde med bærdygtighed her
- Vi er en helhedspartner som tilbyder forskellige typer leveringer, for at hjælpe dig med at tilgodese kundernes behov.
- Lang erfaring i branchen har gjort os til en tryg og pålidelig samarbejdspartner du kan regne med
- Vi tilbyder enkle, smidige og fleksible løsninger for dig og dine kunder
Spørgsmål?
Sagt af vores kunder:
Det vigtigste for os er den frihed vi giver modtageren med pakkeshop. De mange udleveringssteder gør det nemt for kunderne i storbyerne at afhente når det passer. Derudover, spiller miljøbevidstheden også ind, da der spares brændstof til individuel omdeling. Vores kunder er positive over for selv at kunne vælge hvor de henter deres pakker.
– Hjemmelevering er den bedste leveringsmulighed for vores kunder. Produkterne kommer hurtigt frem til kunden, og der er minimal risiko for, at pakken forsvinder eller bliver beskadiget, siger Felicia Sökare, Retail Coordinator hos Chanel Sweden AB
– Pakker i postkassen er en af de mest overkommelige leveringsmuligheder i branchen. Det er nemt for vores kunder at få varen leveret (i egen postkasse) uden at de selv skal være hjemme, Stian Grytten, adm. direktør i bystrikk.no
– Pakkeboks er det største, der er sket i "last mile" i de sidste 20 år, Ørnulf Kiær, Digital Manager hos Elektroimportøren