I Mybring findes en rapport der hjælper dig 

Pakker, der ligger så længe på udleveringsstedet, at de sendes tilbage, kan blive en dyr affære. Dels mister du indtægter fra salget, dels koster returneringen dig penge.

Bring påminder kunden flere gange via sms, mail, push-beskeder (hvis modtageren har vores app) og brev i den tid, pakken ligger på udleveringsstedet, men mange af vores kunder vil selv udsende en påmindelse, når pakken risikerer at komme retur.

I Mybring findes en rapport, der hjælper dig med netop det, Not collected at pick-up point. Den giver dig en liste over alle dine forsendelser, der ligger på et udleveringssted uden at være blevet afhentet.

Hvis du ikke kender til rapporterne i Mybring, kan du først se vores introduktion til Mybring-rapporterne, inden du læser videre.

Sådan får du adgang til Not collected at pick-up point-rapporten

1. Log ind i Mybring
2. Før musemarkøren over Rapporter i menuen, og vælg Create new report
3. Vælg Shipment status
4. Vælg Not collected at pick-up point
5. Vælg hvor mange dage, der skal være tilbage, inden pakken går retur. På den måde kan du sikre dig, at du ikke får de pakker med, der lige er ankommet til udleveringsstedet.
6. Klik derefter på Create report
7. Nu ser du rapporten på skærmen. Klik på Change columns for at vælge hvilke informationer du vil have med i rapporten. (Tip! Kolonnen Pickup code indeholder afhentningskoden for forsendelser til Sverige og Norge og kan være gode at have med, når du vil påminde modtageren)
8. Hvis du vil downloade rapporten, klikker du på Download og vælger valgfrit format: PDF, Excel eller XML

Tip! Du kan vælge at abonnere på rapporten, så du får den i din indbakke hver dag. Du får så en liste over alle forsendelser, som bliver returneret inden for fire dage. Læs mere i vores artikel om, hvordan du abonnerer på rapporter.