Sådan opretter du kundenummergrupper i Mybring

Sådan opretter du grupperede kundenumre i Mybring

Hvis din virksomhed har flere kundenumre hos Bring, kan du spare tid med kundenummergrupper. Hvis du slår kundenumre sammen i en eller flere kundenummergrupper, får du nemt et samlet billede over alle forsendelser.

Sådan opretter du en kundenummergruppe

  1. Klik på ”Min profil” i rullemenuen bag dit navn øverst til højre i Mybring.
  2. Vælg ”Grupperede kundenumre”, og klik på ”Ny gruppe”.
  3. Skriv det ønskede navn på kundegrupper, og vælg hvilken tjenestetype, gruppen skal gælde for.
  4. Vælg de kundenumre, du ønsker at tilføje ved at klikke på dem i listen til venstre. Når du er færdig klikker du på ”Gem gruppe”.

Når du har gemt en kundenummergruppe, kan du hente rapporter ud, opsætte abonnement, bruge dashboard, få et overblik over volumen og omkostninger og se kundeservicesager på tværs af kundenumre i gruppen samtidig. Det gør du nemt ved at vælge gruppens navn i rullemenuen med kundenumre.

Bemærk, at du kan blande konverterede og ikke-konverterede kundenumre i samme gruppe, og at du skal have rettigheder til ”Finansielle oplysninger” på alle kundenumre i en gruppe, hvis du ønsker at hente økonomirapporter ud med den.