Hvor vil du logge ind?


Information om Black Friday og Jul

Jul-illustration, lastbil i mörkt landskap

Vi nærmer os højsæsonen for pakkeleveringer - Black Friday og jul venter lige om hjørnet, hvilket betyder stigende pakkevoluminer for os. For at håndtere pakkemængden, har vi indført en række tiltag.

I år har vi forberedt os således:

  • øget bemandingen på vores terminaler og i distributionen
  • udvidet antallet af pakkeshops i hele landet samt øget kapaciteten, for at håndtere de mange pakker.

  • ved kapacitetsmangel på det valgte udleveringssted, leverer vi automatisk pakken til et alternativ i nærheden, for at sikre hurtig levering 
  • udvidet åbningstiden i kundeservice alle hverdage frem til kl. 19.00, fra og med uge 48
  • øget bemanding i kundeservice og er klar på både telefon og Messenger. Vores chatbot er live 24/7, så det er enkelt for dine kunder at få hjælp 
  • er en pakke leveret til en Nærboks pakkeboks, kan dine kunder også sende pakken retur via Nærboks
  • vi udlodder gavekort á 1000 kr. til Magasin hver dag fra 21. november, blandt alle som afhenter deres pakker inden for 24 timer, for at opfordre til at frigøre plads på udleveringsstederne

Du kan også forberede dig

Der er ting du kan forberede, for at sikre, at dine pakker kommer frem til rette modtager, i god stand og til tiden:

  • kontakt os, hvis du forventer store forandringer i dine voluminer, så vi kan sikre afhentning i tide. Det hjælper os at kunne estimere pakkemængden så præcist så muligt.
  • indlever pakkerne så tidligt som muligt 
  • emballér varerne på en sikker måde, så indholdet kan tåle håndtering og transport. Her finder du tips til korrekt emballering. 
  • sørg for at labelen er læsbar og placeret korrekt. Læs her hvordan du udgår labelfejl.
  • husk at overføre pakkedata i tide, så pakkerne ikke risikerer at blive forsinket. Læs mere om, hvad du skal tænke på, når du overfører EDI.
  • husk at inkludere mobilnummeret på modtageren ved overførsel af pakkedata, så vi kan advisere dine kunder undervejs.  

Vi gør alt, vi kan, for at sikre, at dine forsendelser bliver leverede til dine kunder inden jul. Vi leverer pakker t.om fredag d. 23. december. Se mere omkring vores leveringsfrister og åbningstider her.

Send dine pakker i tide

På grund af ekstra travlhed og det øgede antal pakker i forbindelse med Black Friday og julehandlen, kan der forekomme 1 dags længere leveringstid.

Sidste indleveringsfrist for levering på Black Friday

Indenrigs: 23. november

Danmark til Sverige: 21. november

Danmark til Norge: 18. november

Danmark til Finland: 17. november

Sidste indleveringsfrist for levering inden jul

Indenrigs: 21. december

Danmark til Sverige: 19. december

Danmark til Norge: 16. december

Danmark til Finland: 15. december

Sidste indleveringsfrist for levering inden nytår

Indenrigs: 28. december

Danmark til Sverige: 26. december

Danmark til Norge: 23. december

Danmark til Finland: 22. december

Se detaljeret oversigt om vores nordiske sorteringsterminalers frister her

Øvrige lande

Tag kontakt til din kontaktperson hos os for nærmere information.

Sidste leveringsdag til modtagere inden juleaften

23. december 

Sidste afhentningsdato hos kunder

22. december 

Afhentning af pakker på terminalerne

24. december har vi åbent på terminalerne mellem 06-12 for udlevering af pakker.

Lukkede terminaler

Vi holder lukket på vores terminaler følgende dage mellem jul og nytår:

Greve

• 24. december

• 25. december

• 26. december frem til kl.15

• 31. december

• 1. januar frem til kl. 15

Taulov

• 24. december

• 25. december

• 26. december frem til kl. 20

• 31. december

• 1. januar frem til kl. 20

 

Vær opmærksom på, at det ikke er muligt at indlevere pakker, når terminalerne er lukket.

Vi opdaterer løbende information på vores kundeserviceside

Spor pakker

Brings kundeservice er godt klædt på for at kunne håndtere den øgede mængde kundehenvendelser i den kommende periode. Vi har i ekstra bemanding i kundeservice og har derudover fra Black Friday og frem til jul, udvidet vores åbningstider.

Vi har et tæt samarbejde med resten af driften, og vi holder løbende hinanden opdateret om hvad der sker, for at være på forkant med potentielle flaskehalse og ekstra travle dage.

Du kan som afsender også medvirke til at dine kunders pakker når frem som aftalt og der er nogle ting som du kan fokusere ekstra på i denne tid:

  • sørg for at den korrekte information er på forsendelserne. Dvs. det korrekte produkt, navn, adresse og telefonnr.
  • opdatér informationen på jeres hjemmesider med den korrekte info til jeres kunder, vedr. vores leveringstider op til jul.
  • husk desuden at der er rigtigt gode selvbetjeningsmuligheder i Mybring og at du kan kontakte os hele døgnet, gennem vores chatbot.

Har du flere spørgsmål, kontakt os her