Hvor vil du logge ind?


Du kan finde følgende i Warehousing-dashboardet i Mybring

Få det overblik, du har brug for på en hurtig og nem måde i vores dashboard. Her visualiserer vi oplysninger og transaktioner, som er vigtige for dit lager og din logistik.

Kaffe og computer på træbord

Dashboardet er den nye forside, når du åbner Warehousing. Det er delt ind i tre sektioner (oversigt, økonomi og kvalitet), hvor vi ønsker at give dig en nyttig oversigt over, hvordan trafikken er ind og ud af vores

Oversigt

Oversigten viser antal aktive ordrer, og du kan klikke dig til filtrerede salgsordrelister for de forskellige kategorier, hvis du vil se detaljerede oplysninger. Hvis du bruger Bring som transportør, viser vi også status hele vejen til dine kunder.

Det betyder de forskellige status i oversigten:

  • Ny
    Antal ordrer vi har modtaget, men ikke startet på endnu
  • I arbejde
    Antal ordre der er kommet på en plukliste og plukkes nu
  • Plukket
    Antal ordrer der er plukket og klargøres til forsendelse
  • Færdig på lager i dag
    Antal ordrer vi har overdraget til transport i dag
  • Annulleret i dag
    Antal ordrer der er annulleret i dag
  • Sendt
    Antal ordrer der er hentet af Posten/Bring for transport til din kunde
  • Ankommet til afhentningssted
    Antal ordrer der venter på afhentning af dine kunder
  • Leveret i dag
    Antal ordrer der er leveret ud til dine kunder i

Ud over en oversigt over dine salgsordrer får du også en ugentlig rapport, som viser ordrer fuldført i løbet af de seneste syv dage, og du kan se og åbne dine seneste indkøbsordrer og se detaljer.

Økonomi

Økonomi-fanen viser dine lageromkostninger og udregner omkostninger pr. salgsordre pr. måned.

Når du klikker på de forskellige måneder, kan du se nøgletallene og få et link til de aktuelle fakturaer, der er sendt denne måned.

Kvalitet

Kvalitetsfanen viser nøgletal knyttet til aftalekvalitet.

Den første noks viser ’Ordrelinjer plukket rigtigt’. Hvis du klikker på de forskellige måneder, får du detaljer om den aktuelle måned i form af antal ordrer, antal plukfejl og andel uden plukfejl. Derudover får du en liste over dine kundeservicesager med plukfejl knyttet op mod ordrenummer.