Sådan bruger du dashboardet i Mybring

Dashboardet synliggør dagens planlagte leveringer og eventuelle afvigelser i real time. På den måde får du hurtigt overblik over dine forsendelser og kan gennemføre proaktive tiltag mod dine kunder ved afvigelser. Dashboardet er tilgængeligt for norske og nordiske pakketjenester samt gods i Norge.

Sådan får du et overblik over planlagte leveringer på forsiden

  1. Gå til ”Planlagte leveringer” på forsiden.
  2. Vælg det kundenummer eller den kundenummergruppe og dag, du ønsker at se planlagte leveringer for.
  3. Du kan nu se, hvor din planlagte leveringer befinder sig lige nu fordelt på kategorierne leveret, på udleveringssted, forsøgt leveret, lastet på bil eller i transit – som en generel kategori for alle tidligere hændelser.

Hvis du ønsker at se flere detaljer, går du ind via ”Rapporter”.

Sådan får du et overblik over planlagte leveringer via ”Rapporter”

  1. Klik på ”Rapporter”, og vælg ”Dashboard”. 
  2. Vælg det kundenummer eller den kundenummergruppe og dag, du ønsker at se planlagte leveringer for. 

Du kan nu se den detaljerede oversigt og sortere listen i stigende/faldende rækkefølge baseret på forsendelsesnummer, kollinummer, modtager, postnummer, telefon, afsenders reference eller tjeneste.

Share Article