Sådan ser og opretter du kundeservicesager direkte fra sporing i Mybring

I Mybring kan du se og oprette kundeservicesager direkte fra sporingsbilledet. Se om der allerede er oprettet kundeservicesager på forsendelsen, undgå at lave dubletter, og find hurtigt de oplysninger du har brug for at levere god kundeservice til dine kunder.

Sådan ser du oprettede kundeservicesager knyttet til den forsendelse, du sporer

  1. Klik på ”Sporing”, og søg på forsendelsen. Kundeservicesager oprettet på forsendelsen vi nu komme frem på en liste i sporingsbilledet med hver sit sagsnummer.
  2. Klik på det sagsnummer, der hører til den kundeservicesag, du ønsker at se status for. Du kan nu se sagsoplysningerne i den valgte sag. 

Opret nye kundeservicesager på den forsendelse, du sporer

  1. Klik på ”Sporing”, og søg på forsendelsen.
  2. Klik på ”Opret kundeservicesag”. Hvis du opretter en kundeservicesag direkte fra sporing, vil forsendelsesnummeret være forhåndsudfyldt. Udfyld resten af skemaet så detaljeret, du kan. 
  3. Hvis du ønsker sagsopdateringer via e-mail, markerer du ”Abonner på sagsopdateringer”.
  4. Klik på ”Opret sag”.

Efter at have sendt sagen ind, vil du modtage en bekræftelse på, at sagen er oprettet. Du vil også kunne se den i listen over sager.

For at kunne oprette kundeservicesager direkte fra sporingsbilledet skal din Mybring-bruger have rettigheden ”Kundeservice” på det kundenummer, forsendelsen er bestilt med. Rettigheden gives af administrator på kundenummeret eller af Mybring kundeservice.