Sådan giver og ændrer du brugeradgang i Mybring

Som administrator for et kundenummer kan du nemt give adgang til brugere – enten direkte eller efter forespørgsel fra brugeren.

Giv adgang efter forespørgsel

Hvis du som administrator logger ind, og nogen har bedt om adgang til et af dine kundenumre, vil antallet af forespørgsler blive vist i ”Administration” på forsiden af Mybring. Du behandler dem på følgende måde:

  1. Klik på ”Administration”.
  2. Klik på linket: ”Gå til brugeradministration for at se forespørgslerne” i besked-feltet øverst på siden.
  3. Klik på ”Behandling af forespørgsel”.
  4. Vælg ”Afvis” eller ”Accepter”.

Sådan giver du direkte adgang eller ændrer adgang

Hvis en bruger har behov for en adgang, men ikke har søgt om den i Mybring, kan du som administrator ændre brugeradgangen direkte:

  1. Klik på ”Administration”, og vælg ”Brugeradministration”.
  2. Klik på den bruger, du vil ændre adgang for.
  3. Klik på linjen med det kundenummer, du ønsker at ændre adgang til.
  4. Marker, hvad du vil give brugeren adgang til. NB: Husk, at en administrator kan give sig selv adgang til alle rettigheder.
  5. Klik på ”Lagring af rettigheder”.

Hvis du er administrator for flere kundenumre, kan du også give brugeren adgang til de andre kundenumre ved at vælge ”Tilføj et kundenummer” under ”Adgang og rettigheder”.