Sådan kan du se og behandle kundeservicesager i Mybring

Sådan kan du se og behandle kundeservicesager i Mybring

I Mybring kan du se, besvare og download de kundeservicesager, din virksomhed har registreret hos Bring.

Se listen over sager

  • Du kan se din virksomheds liste over sager ved at vælge ”Kundeservice” på forsiden.
  • Hvis din virksomhed har mange sager registreret i Mybring, kan du bruge filterfunktionen til at begrænse listen over sager til det, der er relevant for dig.

Download af kundeservicesager

  • Hvis du vil have en oversigt i Excel, kan du klikke på ”Download sagsliste”. Du vil så modtage en e-mail med de sager, der ligger i listen.

Abonnement på sagsopdateringer

  • Hvis du ønsker sagsopdateringer på en sag på listen, kan du klikke på sagen for at åbne den og derefter vælge ”Abonner på sagsopdateringer”.
  • Du modtager så en e-mail, hver gang din sag ændrer status hos os. På den måde kan du holde dig opdateret omkring sagsgangen og svare os hurtigt, hvis vi har brug for flere oplysninger fra dig.