Sådan opretter du kundeservicesager direkte i Mybring

Sådan opretter du kundeservicesager direkte i Mybring

Med vores kundeserviceløsning i Mybring kan du selv oprette sager på en hurtig og overskuelig måde, når det passer dig. Hvis du ønsker sagsopdateringer via e-mail, kan du nemt vælge det.

I Mybring finde du alle sager knyttet til dit kundenummer, uafhængig af om de er oprettet pr. telefon, e-mail, bring.dk eller mybring.com.

Sådan opretter du en kundeservicesag

  1. Klik på ”Kundeservice”, og vælg ”Opret sag”.
  2. Udfyld skemaet så detaljeret, du kan. Når du vælger den rigtige kategori og rigtige type forespørgsel, ændres skemaets felter sig, så du kan give os de oplysninger, vi skal bruge, og du får svar så hurtigt som muligt.
  3. Hvis du ønsker sagsopdateringer via e-mail, markerer du ”Abonner på sagsopdateringer”.
  4. Klik på ”Opret sag”.

Når sagen er sendt ind, vil du modtage en bekræftelse på, at sagen er oprettet. Du kan også se sagen i listen over sager.