Sådan opretter du ny indkøbsordre i Mybring

Du kan nemt oprette ny indkøbsordre i Mybring og følge op på varemodtagelse af leverancen på dit varelager.

Kaffe og computer på træbord

Opret ny indkøbsordre

Klik på ’Indkøbsordre’ og vælg ’Opret ny indkøbsordre’. 

  1. Første trin er at udfylde ’Ordreoplysninger’ for den ordre, du ønsker at oprette:
    1. Udfyld ’Referencenummer’.
    2. Dit ’Varehus’ er sat som standard. Hvis du har flere varehuse at vælge imellem, skal du vælge det varehus, der skal modtage indkøbsordren.
  2. Andet trin er ’Forsendelsesdetaljer’. Angiv ’Estimeret ankomstdato (ETA)’ og oplys relevante oplysninger om forsendelsen under ’Info’.
  3. Tredje trin er at udfylde ’Leverandøroplysninger’. Her kan du tilføje relevante oplysninger om din leverandør for at holde kontrol med, hvor indkøbsordren bliver sendt fra.
  4. Fjerde trin er at udfylde ’Ordrelinjer’. Når du udfylder ’Artikelnummer’ vil registreret artikel automatisk dukke op, og ved valg af ønsket artikel udfyldes ’Beskrivelse’ automatisk. Hvis der ikke er en eksisterende artikel, kan du udfylde uden at tænke på allerede registrerede artikler. Om nødvendigt kan ’Batchnummer’, ’Antal’ og ’Udløbsdato’ for din ordrelinje oplyses. Under ’Enhed’ kan du vælge mellem styk, karton eller palle, som ordren kommer med.
  5. Hvis du skal have flere ordrelinjer, kan du nemt tilføje dette ved at klikke på ’Tilføj ordrelinje’ og følge samme procedure som angivet herover. 

Klik på ’Opret ordre’ når du har gennemført alle nødvendige trin.