Modtagerbestilt pickup i Mybring

Med vores løsning for modtagerbestilt pickup kan du styre din returlogistik effektivt og med stor fleksibilitet. Modtager bestiller nemt selv pickup via en aftalekode, og du som den oprindelig afsender betaler. Afhentning af pakker og Business Pallet i Norge, Sverige og Danmark understøttes.

Trin 1: Opsætning af aftale for modtagerbestilt pickup

Det er nemt at benytte vores løsning for modtagerbestilt pickup. Det eneste, du skal gøre, er at kontakte din kontaktperson hos Bring og bede om, at der oprettes en aftale, der er aktiveres for modtagerbestilt pickup.

Følgende oplysninger skal specificeres i aftalen: 

  • Hvilken afhentningstjeneste du ønsker at bruge
  • Aftalekoden du ønsker at knytte til aftalen

Der kan oprettes én aftale pr. afhentningstjeneste pr. land pr. kundenummer. Samme aftalekode kan bruges for aftaler, som er tilknyttet samme afhentningstjeneste for de forskellige lande.

Trin 2: Opsætning af link til modtagere

Det er op til dig, hvordan du ønsker at udsende aftalekoden. Modtager skal vide følgende for at bestille pickup:

  • Link til webstedet: pickup.bring.dk
  • Aftalekoden

Vi anbefaler, at du opretter et direkte link, som også indeholder aftalekoden for at gøre det så nemt som muligt for dine modtagere. Således kan modtageren hurtigt klikke på/skrive linket ind og søgning på aftale sker automatisk ved landing på siden. Sådan et 2-i-1 link oprettes ved at tilføje aftalekoden efter "=" i følgende string:

  • https://pickup.bring.dk/?q=

Eksempel: aftalekode 12345678999 -> link https://pickup.bring.dk/?q=12345678999

Trin 3: Modtager bestiller pickup selv

Modtager bestiller nemt sin pickup ved at:

  1. Klikke på/skrive linket med aftalekoden ind.
  2. Udfylde hvor det skal afhentes og hvad der skal afhentes.
  3. Angive hvilken dato forsendelserne ønskes hentet.
  4. Klikke på "Bestil pickup".

Husk at alle kolli skal være korrekt mærket når de afhentes.