Afsenderbestilt returnering i

Med vores løsninger for afsenderbestilt returnering kan du vælge, hvordan du ønsker at oprette en returforsendelse. Vedlæg en returetiket sammen med den udgående forsendelse, eller bestil returforsendelsen separat, og send etiketten til afsenderen af returen.

Sådan bestiller du udgående forsendelse med returetiket vedlagt

  1. Klik på ”Bestilling”, og vælg ”Send til én”.
  2. Angiv, hvor du sender fra og til. Klik på ”Find tjenester”, og vælg den pakketjeneste, du ønsker at bestille. 
  3. Angiv pakkens vægt og mål, hvis du ønsker at se prisen for forsendelsen. 
  4. Angiv indleveringsmåde. Det skal du kun gøre, hvis du sender pakker i Norge. 
  5. Under ”Tillægsydelse” kan du skræddersy forsendelsen og tilføje de tillægsydelser, du ønsker. Vælg ”Fri retur af pakken”, og angiv ønsket returtjeneste. 
  6. Vælg fakturamodtager, og klik på ”Opdater”. Din aftalepris vises i sammendraget til højre. Gå videre ved at klikke på ”Næste”.
  7. Udfyld oplysninger om afsender og modtager. Hvis du ofte bruger samme afsender, kan du gemme den som ”Personlig kontakt” eller ”Delt kontakt” og vælge ”Sæt som standard adresse” i adresseboken. Så sparer du tid ved, at afsenderoplysningerne er udfyldt, næste gang du bestiller
  8. Klik på ”Bestil”. På bekræftelsessiden får du to etiketter – en til udgående og én til returnering (mærket med R). Udskriv og fastgør etiketten på udgående forsendelse, og vedlæg returetiketten.

Løsningen understøttes ved bestilling af norske pakketjenester. Du bliver kun faktureret for benyttede etiketter.

Sådan bestiller du returforsendelse separat

  1. Klik på ”Bestilling”, og vælg ”Retur fra én”. Hvis du ønsker at bestille flere returforsendelser samtidig, vælger du ”Retur fra flere” (se separat artikel i listen herunder).
  2. Angiv, hvor der returneres fra og til. Klik på ”Find tjenester”, og vælg den pakkereturtjeneste, du ønsker at bestille. 
  3. Angiv antal kolli og vælg fakturamodtager. Gå videre ved at klikke på ”Næste”.
  4. Udfyld oplysninger om afsender og modtager.
  5. Klik på ”Bestil”. Husk at sende etiketterne til afsenderne af pakkerne. 

Løsningen understøttes til norske og nordiske pakketjenester (inklusive bulktjenester). Du bliver kun faktureret for benyttede etiketter.

Hvis du vil bestille nordiske pakkereturneringstjenester til visse landekombinationer, kræver det, at du har din egen returopsætning i Mybring. Den oprettes af kundeservice eller din kontaktperson hos Bring. Når en fast returadresse er oprettet i Mybring, vil den være fortrykt ved bestilling. Du vælger selv, om returadressen skal være redigerbar eller låst.