Følge vores trin for trin-guide om hvordan du opretter en kundenummergruppe

Ved at oprette en kundenummergruppe i Mybring kan du, hvis du har flere kundenumre hos Bring, få et samlet billede af samtlige din virksomheds Bring-forsendelser i en og samme rapport.

Hvis du ikke ved, hvordan rapporter i Mybring fungerer, kan du først læse vores introduktion til Mybring-rapporter, inden du læsere videre om kundenummergrupper.

Vi har produceret en kort introduktionsvideo om kundenummergrupper, som du kan se ved at klikke her, men du kan også følge vores trin for trin-guide herunder.

Sådan opretter du en kundenummergruppe

1. Før musemarkøren over din e-mail-adresse i det øverste højre hjørne, og klik derefter på Indstillinger & API.
2. Klik på Ny gruppe i sektionen Grupperede kundenumre
3. Vælg et navn til din kundenummergruppe, f.eks. "Alle kundenumre" og vælg tjeneste (normalt "Pakker, lande uden for Norge")
4. Marker på listen til venstre under overskriften Alle kunder, hvilke kundegrupper der skal indgå i kundenummergruppen
5. Klik på Gem gruppe

Nu vil du kunne vælge den kundenummergruppe, du har gemt, næste gang du opretter en rapport i Mybring. Præcis som med almindelige rapporter på enkelte kundenumre er det muligt at abonnere på rapporter for kundenummergrupper.