Igangværende strejke hos Posti i Finland, se driftinsfo nedenfor.

Driftsinformation

  • Sidste nyt om strejken i Finland

    Færgetrafikken til Finland fortsætter som normalt, men PAU's strejke og sympatistrejke hos blandt andet Sømandsunionen og Bil- og Transportbranchens arbejderforbund (AKT), gør arbejdet hos Posti vanskeligt, og der kan ske forsinkelser i distributionen til visse områder.

    - Levering af forsendelser har været vellykket i større byer trods strejken, men da strejken trækker ud, kan en lille del af forsendelserne blive forsinket i op til en uge. Ifølge den nuværende vurdering er det muligt, at levere de fleste forsendelser til modtagerne rettidigt, siger Jarmo Ainasoja, Postis chef for nødsituationer.

    Der sendes ikke adviseringer ud under strejken, når pakken er klar til afhentning, da pakken sendes som post. Modtageren kan i stedet se udleveringstedet i den elektroniske ankomstmelding og ved sporing. Modtageren kan spore sin pakke løbende, ved hjælp af pakke-Id’et på Postis hjemmeside og i mobilapp’en OmaPosti.

    Sømandsunionens og AKTs sympatistrejke betyder, at Postis forsendelser ikke tages med på forbindelsesbåde og indenrigsfærger, som gør det vanskeligt at levere på øerne.  Transporten af ​​alle Postis forsendelser på vej og havne er også vanskeligt.

    Der er foretaget ændringer i de regionale afgange, men som regel har alt transport været mulig, og forsendelser er blevet hentet hos kunder og distribueret til modtageren.

    Parterne mødes igen i dag onsdag 20/11 kl. 13.00 finsk tid.

  • PAU's strejke fortsætter i Finland

    Den finske sømandsunion går i sympatistrejke i dag mandag 18/11. På nuværende tidspunkt har vi ingen oplysninger om, hvordan eller om det vil påvirke vores leveringer til privatpersoner i Finland.

    Seneste informationer fra Posti kan findes på deres hjemmeside.

  • Fortsat strejke hos Posti Finland

    Strejken fortsætter hos Posti i Finland. Parterne kunne ikke blive enige under gårsdagens forhandlinger, og høringen genoptages den 15. november. Dette betyder, at mange af vores forsendelser kan blive forsinket op til flere dage.

    Vi beklager de problemer, som PAU-strejken medfører, og opdaterer løbende informationen her.

Ofte stillede spørgsmål

Hvor er min forsendelse?

På vores sporingsside kan du finde alle de oplysninger, du har brug for til at spore din forsendelse.

Hvad gør jeg, hvis min pakke er beskadiget eller ikke nået frem?

Hvis en forsendelse er beskadiget, forsinket eller gået tabt pga. Brings håndtering, kan du oprette en reklamation.

Hvordan booker jeg afhentning af mine pakker?

Book din afhentning via Mybring. Bestillingen skal afgives senest kl. 10.00, hvis afhentningen skal ske samme dag. Godset afhentes mellem kl. 13.00 og 16.00 samme dag. Bemærk, at du ikke behøver at booke afhentning separat for bud eller eksprestjenester.

Se flere ofte stillede spørgsmål i vores videnbank

Telefon og email

Ring direkte til det forretningsområde, det kontor eller den terminal, du vil have fat i på vores direkte numre herunder.

Telefon & e-post
Pakker(hjemmelevering af mindre pakker i hele landet) 
Åbningstid 08:00-19:00 hverdage.
70 28 60 70 Email
Bestilling af Express levering, Sjælland 70 103 103 Email
Hjemmelevering af møbler på Sjælland 41 71 35 80 Email
Bestilling af Express levering, Fyn 66 188 500 Email
Hjemmelevering af møbler, Fyn 41 14 00 17 Email
Bestilling af Express levering, Jylland  70 150 151 Email
Hjemmelevering af møbler, Jylland 22 14 95 32 Email
International transport 43 96 34 66 Email
Temperaturkontrolleret transport 96 35 67 00 Email

Kontorer og terminaler

Hovedkvarter
Fuglebækvej 5-9 2770 Kastrup

 

Bud
Fuglebækvej 5-9 2770 Kastrup
Birkedam 18 6000 Kolding
Hans Egedes Vej 18 5210 Odense Nv
Norddigesvej 3 8240 Risskov

 

Tempereret - transport
Gasværksvej 48 9000  Aalborg +45 96 356 700 Email

 

Gods
Fuglebækvej 5-9 2770 Kastrup Personel
Norddigesvej 3 8240 Risskov Personel

 

Pakker
Fuglebækvej 5-9 2770 Kastrup
Birkedam 18 6000 Kolding