Kundeservice for afsendere
Chat med vores chatbot
Chat med vores chatbot
Vores transitlastbiler med forsendelser til Norge, er i nat, midlertidigt blevet stoppet ved den danske – svenske grænse.
Grundet forsinkelsen i nat, er forsendelserne ikke kommet ind rettidigt på terminalerne i Norge, for distribution i dag, der kan derfor være forsinkelser på forsendelser ind til Norge.
Grænserne er åbne igen, og vi forventer at transporterne igen kan køre som normalt. Vi følger situationen nøje og kommer med en opdatering, hvis situationen ændrer sig.
Som følge af pandemien og nedlukningen af flere butikker kan dette medføre forsinkelser på +1 dag på nogle af vores tjenester. Vi beklager dette og arbejder hårdt for at få pakkerne leveret så hurtigt som muligt.
Tak for din tålmodighed!
Fra 4. januar 2021 vil B2B pakker som ikke kan leveres til modtager efter 1. leveringsforsøg sendes retur til afsender.
På vores sporingsside kan du finde alle de oplysninger, du har brug for til at spore din forsendelse.
Hvis en forsendelse er beskadiget, forsinket eller gået tabt pga. Brings håndtering, kan du oprette en reklamation.
Book din afhentning via Mybring. Bestillingen skal afgives senest kl. 10.00, hvis afhentningen skal ske samme dag. Godset afhentes mellem kl. 13.00 og 16.00 samme dag. Bemærk, at du ikke behøver at booke afhentning separat for bud eller eksprestjenester.
Se flere ofte stillede spørgsmål i vores videnbank
Ring direkte til det forretningsområde, det kontor eller den terminal, du vil have fat i på vores direkte numre herunder.
Pakker (Pakker fra e-handel i hele landet) Åbningstid 08:00-17:00 hverdage. |
70 28 60 70 | |
Bestilling af Express levering, Sjælland | 70 103 103 | |
Hjemmelevering af møbler på Sjælland | 41 71 35 80 | |
Bestilling af Express levering, Fyn | 66 188 500 | |
Hjemmelevering af møbler, Fyn | 41 14 00 17 | |
Bestilling af Express levering, Jylland | 70 150 151 | |
Hjemmelevering af møbler, Jylland | 22 14 95 32 | |
International transport | 43 96 34 66 |