Telefon
Pakker (nationale og internationale pakker): 70 28 60 70
Bud (bestilling af Express levering): 70 10 31 03
International godstransport (Cargo): 43 96 34 66
Temperaturkontrolleret transport: +45 96 356 700

Chat med vores chatbot

Driftsinformation

  • Coronasituationen: Driftsstatus fra Bring - 27. marts 2020

    Driften hos Bring foregår hovedsageligt som sædvanligt i hele landet.

    Dette er de seneste ændringer:

    - Nedgang i flytrafikken kan medfører forsinkelser for Expressforsendelser.
    - International transport oplever også nogle udfordringer grundet restriktioner og nedgang i flytrafikken.
    - I enkelte dele af driften vil medarbejdere blive omrokeret til andre områder, hvor der er et større behov, for at sikre ressourcer.

  • Driftsstatus fra Bring i forbindelse med coronasituationen - 25. marts 2020

    Driften hos Bring foregår hovedsageligt som sædvanligt i hele landet. En kraftig stigning i hjemmelevering af varer kan forårsage forsinkelser nogle steder.

    Dette er de seneste ændringer:

    - Vi oplever lige nu en betydelig stigning i modtagere, som ønsker at få leveret pakken hjem. Der kan derfor forekomme forsinkeler.
    - Ved hjemmelevering skal modtageren ikke længere kvitterer på chaufførens håndscanner. Chafføreren kvittere selv for levering og register GPS koordinater. Ved vores Express tjenester kan modtageren kvittere for levering på sin egen mobiltelefon.
    - Hvis udleveringsstedet er lukket, flyttes pakken automatisk til udleveringssted i nærheden.
    - Hvis du ikke har mulighed for at modtage pakkens fysik, kan du vælge Flex levering (linket finder du i advisering). Så placerer chaufføren pakken, et aftalt sted på din adresse.
    - Transport af personværn, medicin og andre varer fra EU kan igen krydse igen grænserne til Norge, Sverige,  Danmark. Europa-Kommissionen indførte et eksportforbud, men dette gælder ikke for Sverige, Norge, Danmark og de andre EØS-lande.

  • Driftsinformation i forbindelse med corona-situationen, opdateret 19. marts 2020

    Levering af post, pakker og varer som udgangspunkt foregår som normalt.

    - Det er krævende dage, men vi ser også en national mobilisering, der betyder, at leverancer til husstande og kunder stort set foregår som normalt. Vi gør alt, hvad vi kan, for at opretholde høj kvalitet for post, pakker og varer, som udgør en vigtig del af den samfundskritiske infrastruktur, siger Tone Wille, som er koncernchef for Posten Norge og Bring.

    Læs mere om hvordan vi leverer på bring.dk/coronainformation

    Internationale forhold

    International udveksling af post, pakker og vareforsendelser påvirkes i stigende grad af restriktioner for flytrafikken, som medfører aflysninger af fly og nedsat kapacitet. Godstransport anses for at spille en samfundskritisk rolle, og inden for EU er grænserne åbne, og godstransport på veje prioriteres højt.

    - Den alvorlige situation, der rammer hele samfundet, kan betyde, at vi ikke kan opfylde alle kontrakt og kundeforpligtelser fremover. Vi har derfor varslet, at dette er en force majeure-situation, så kunderne er forberedt på, at situationen hurtigt kan ændres, siger Wille.

    Bring og Posten Norge har stærkt fokus på driften og arbejder løbende på at finde gode løsninger. I denne proces har vi tæt kontakt med vores internationale samarbejdspartnere, blandt andet de øvrige postselskaber i den internationale postunion.

    Eksportkontrol

    EU indfører eksportkontrol på personlige værnemidler. Grundet den aktuelle situation, er der pt. øget efterspørgsel på personlige værnemidler, såsom mundbeskyttelsesmasker, beskyttelsespåklædning og handsker. Derfor har EU indført restriktioner for eksport af disse varer til lande udenfor EU.

    Hvilke konkrete varer der er tale om, fremgår af EU-Kommissionens forordning. Selve HS-koderne er nævnt fra side 4.

    Hvis du eksporterer varer der kan falde ind under kategorien personlige værnemidler, så skal du søge om en eksporttilladelse hos Erhvervsstyrelsen.

    Flere ønsker hjemmelevering af varer

    En stigning i e-handlen  i den seneste tid, har også medført at flere kunder, ønsker varerne leveret til døren.

    - For at begrænse smittefaren ved levering af pakker og varer benytter vi nye digitale signeringsløsninger eller giver chaufførerne mulighed for selv at signere, siger Wille.

    Vi følger de nationale sundhedsmyndigheders anbefalinger og har også iværksat vores egne koncernspecifikke rengørings- og hygiejnetiltag for f.eks. terminaler, postmodtagelse, hos chauffører og ved overdragelse af varer.

    Medarbejdere i administrative funktioner har som udgangspunkt hjemmekontor. Koncernen har indtil videre ikke udsendt varsler om afskedigelser.

    Corona-situationen følges nøje. Der er højt beredskab, og der er nedsat en krisestab i koncernen.

Ofte stillede spørgsmål

Hvor er min forsendelse?

På vores sporingsside kan du finde alle de oplysninger, du har brug for til at spore din forsendelse.

Hvad gør jeg, hvis min pakke er beskadiget eller ikke nået frem?

Hvis en forsendelse er beskadiget, forsinket eller gået tabt pga. Brings håndtering, kan du oprette en reklamation.

Hvordan booker jeg afhentning af mine pakker?

Book din afhentning via Mybring. Bestillingen skal afgives senest kl. 10.00, hvis afhentningen skal ske samme dag. Godset afhentes mellem kl. 13.00 og 16.00 samme dag. Bemærk, at du ikke behøver at booke afhentning separat for bud eller eksprestjenester.

Se flere ofte stillede spørgsmål i vores videnbank

Telefon og email

Ring direkte til det forretningsområde, det kontor eller den terminal, du vil have fat i på vores direkte numre herunder.

Telefon & e-post
Pakker(hjemmelevering af mindre pakker i hele landet) 
Åbningstid 08:00-17:00 hverdage.
70 28 60 70 Email
Bestilling af Express levering, Sjælland 70 103 103 Email
Hjemmelevering af møbler på Sjælland 41 71 35 80 Email
Bestilling af Express levering, Fyn 66 188 500 Email
Hjemmelevering af møbler, Fyn 41 14 00 17 Email
Bestilling af Express levering, Jylland  70 150 151 Email
Hjemmelevering af møbler, Jylland 22 14 95 32 Email
International transport 43 96 34 66 Email
Temperaturkontrolleret transport 96 35 67 00 Email

Kontorer og terminaler

Hovedkvarter
Fuglebækvej 5-9 2770 Kastrup

 

Bud
Fuglebækvej 5-9 2770 Kastrup
Birkedam 18 6000 Kolding
Hans Egedes Vej 18 5210 Odense Nv
Norddigesvej 3 8240 Risskov

 

Tempereret - transport
Gasværksvej 48 9000  Aalborg +45 96 356 700 Email

 

Gods
Fuglebækvej 5-9 2770 Kastrup Personel
Norddigesvej 3 8240 Risskov Personel

 

Pakker
Fuglebækvej 5-9 2770 Kastrup
Birkedam 18 6000 Kolding