Sådan opretter du selv en ny bruger i Mybring

Hvis din virksomhed allerede bruger Mybring, kan du nemt oprette en ny bruger og knytte denne til virksomhedens kundenummer. Når du har oprettet en Mybring-bruger, kan du nemt udføre transaktioner og gennemføre andre opgaver i Mybring.

Sort og hvidt billede på bærbar computer

Sådan opretter du en ny Mybring-bruger

  1. Gå ind på www.mybring.com, og vælg ”Opprett flere brukere”.
  2. Søg efter din virksomhed ved at angive dit kundenummer hos Bring. Udfyld dine kontaktoplysninger, og klik på "Opprett bruker".
  3. Vi sender en forespørgsel til administratoren på din virksomheds kundenummer, som skal godkende, at du kan bruge Mybring på vegne af virksomheden.

 

Når administratoren har godkendt dig som bruger, modtager du en e-mail med et link, hvor du opretter en adgangskode. Så snart du har oprettet det, kan du logge ind og begynde at bruge Mybring.

Del artikel