I Mybring får du et detaljeret overblik over forsendelser 
Modtagerportalen giver dig et detaljeret overblik over forsendelser på vej til din virksomhed – både forsendelser fra blandt andet leverandører eller hovedlager og returforsendelser – samt forventede leveringstidspunkt (ETA). 
Dette giver dig større forudsigelighed og mulighed for bedre at planlægge arbejdsdagen og evt. tilkalde ekstra personale, hvis der er behov for det. 
Du får: 
	- Større forudsigelighed. 
 
	- Et overblik over varer, pakker og forsendelser på vej til dig. 
 
	- Mulighed for at planlægge modtagelsen af forsendelser. Især vigtigt i perioder, hvor du forventer mange indgående varer eller returforsendelser. 
 
	- Et overblik over returforsendelser til virksomheden. 
 
Sådan får du adgang til Modtagerportalen 
For at bruge Modtagerportalen skal du have en Mybring-bruger og et kundenummer. Har du ikke Mybring endnu? Sådan registrerer du din virksomhed.
Hvis du allerede har adgang til Mybring: 
	- Din Superbruger i Mybring skal give sig selv og andre brugere på kundenummeret rettigheden "indkommende forsendelser". 
 
	- Tilføj den adresse, hvor din virksomhed modtager forsendelser (og evt. returneringer). Du kan enten søge den frem eller indtaste den manuelt. 
 
	- Af sikkerhedsmæssige årsager godkender vores kundeservice alle adressetilknytninger. 
 
Har du spørgsmål eller brug for hjælp? Kontakt os på kundeservice.mybring@bring.com – vi hjælper dig gerne i gang!