Ofte stillede spørgsmål

  • Hvad er et forsendelsesnummer, et kolli-, et pakke- eller et referencenummer?

    Ja, din pakke har mange numre – og de er der primært for vores skyld. Når vores kundeservice spørger dig efter et nummer, så vil vi helst have, du oplyser dit pakke-  eller kollinummer. De andre kan du se bort fra.

  • Hvorfor er leveringstiden så lang?

    Din pakkes leveringstid afhænger dels af, hvornår pakken blev sendt, dels af hvilket pakkeprodukt afsenderen har købt hos os. De fleste pakker bliver dog leveret inden for 1-2 dage. Du kan altid følge din pakke på tracking-siden her.

  • Hvorfor har jeg ikke fået nogen adviseringer på hverken mail eller sms?

    Det beklager vi. Det kan skyldes en systemfejl, men det kan også skyldes, at vi ikke har fået din mail eller dit telefonnummer. Du er meget velkommen til at tage fat i vores kundeservice for at få det opklaret her.

  • Hvem ringer jeg til, hvis jeg har et spørgsmål til en pakke fra IKEA?

    Er din pakke fra IKEA, kan du kontakte os på tlf. 70286081. Dette nummer er dog kun for IKEA-kunder. Er din pakke fra en anden afsender, kan du tage fat i vores kundecenter her.

  • Kan jeg ændre adressen på en pakke, som er sendt?

    Hos Bring kan vi ikke ændre leveringsadressen på pakken. Men du kan tage kontakt til afsenderen for at høre om dine muligheder.

  • Hvad gør jeg, hvis min pakke ikke er leveret?

    Det beklager vi. Du kan se på tracking-siden, hvor langt din pakke er. Her kan du også se, om forsinkelsen skyldes en fejlsortering eller fx vejarbejde. Giver tracking-siden dig ikke de oplysninger, du skal bruge, kan du kontakte vores kundeservice her.

  • Hvor finder jeg nærmeste afhentningsbutik eller pakkeboks?

    Du kan finde den nærmeste pakkeshop eller pakkeboks her.

  • Hvor lang tid går der, før jeg kan følge min pakke online?

    På vores tracking-side kan du følge din pakke allerede et par timer efter, den er sendt afsted. 

  • Hvad gør jeg, hvis jeg ikke kan finde pakken på tracking-siden?

    Du kan følge din pakke et par timer efter, den er afsendt. Hvis du derefter ikke kan finde den på vores tracking-side, så tjek først, om du har indtastet det rigtige pakke- eller kollinummer (ikke faktura- eller ordrenummeret). Hvis du har det, og den stadig ikke dukker op, så er du meget velkommen til at ringe til vores kundeservice her.

  • Hvor kan jeg aflevere en pakke, der skal sendes retur?

    Hvis du vil sende en pakke retur, skal du have en returlabel fra forhandleren. Husk også at gemme nummeret på stregkoden, hvis du vil slå den op på tracking-siden. Herefter kan du indlevere den i en pakkeshop eller en pakkeboks – du finder den nærmeste her.

    Er din pakke en business-pakke, kan du ringe til vores kundeservice, så henter vi den på adressen.

  • Hvor er min kvittering for returpakken?

    Hvis du beder om det i pakkeshoppen, får du en kvittering for den indleverede pakke. Afleverer du pakken i en pakkeboks, er det desværre ikke muligt.  
    Har du nummeret på stregkoden fra din returlabel, kan du følge pakken på tracking-siden.

  • Hvornår får jeg mine penge retur for varerne i pakken?

    Det afhænger af forhandleren og af, hvor hurtigt den behandler din anmodning. Kontakt dem evt. for et svar. 

  • Hvad gør jeg, hvis jeg ikke var hjemme, da I kom med min pakke?

    Du kan få din pakke genleveret ved at udfylde en blanket her. Vær opmærksom på, at den kun kan leveres igen til den oplyste leveringsadresse. Hvis du derimod har fået en sms eller en mail om, at vi har leveret din pakke til den nærmeste pakkeshop, er det her, du skal hente din pakke.

  • Kan jeg hente min pakke i en pakkeboks, hvis jeg ikke var hjemme, da I kom med den?

    Det kan du, men kun hvis du har fået en sms eller en mail om, at den bliver indleveret i en pakkeboks. Ellers skal du bestille genlevering til din adresse her.

  • Hvad gør jeg, hvis jeg var hjemme i det aftalte tidsrum, men chaufføren ikke kom?

    Det beklager vi. Du kan nu kontakte vores kundeservice for at høre, hvad der er sket.

  • Kan jeg give en fuldmagt, så chaufføren kan stille pakken fx uden for min hoveddør?

    Du kan udfylde en fuldmagt her, hvor du blandt andet kan give lov til, at vi stiller pakken på et aftalt sted på adressen. Fuldmagten skal du hænge, så chaufføren kan se den, når han kommer. Til nogle af vores pakkeprodukter kan du også give en elektronisk fuldmagt på vores tracking-side. Bemærk at det skal ske, inden pakken bliver forsøgt leveret første gang.

  • Hvorfor skal jeg hente min pakke et andet sted, end jeg regnede med?

    Det beklager vi. Det kan skyldes, at afsenderen har skrevet et andet afleveringssted på end aftalt. Men det kan også være fordi, der ikke var plads i pakkeboksen. I så fald bestræber vi os altid på, at pakken stadig kommer hurtigt frem og på at aflevere den så tæt som muligt på den adresse, vi har.

  • Hvordan henter jeg min pakke i en pakkeboks?

    Du får en sms eller en mail med en hentekode, når din pakke er indleveret i pakkeboksen. Den skal du indtaste, hvorefter lågen åbner. Når du har taget din pakke, beder vi dig lukke lågen igen, så den er klar til den næste pakke.  

  • Kan jeg bede en anden person om at hente min pakke?

    Ja. Hvis din pakke er afleveret i en pakkeshop, skal han eller hun oplyse pakkenummeret og fremvise ID og en fuldmagt, som er underskrevet af dig. Du kan hente en fuldmagt her. Er din pakke afleveret i en pakkeboks, skal vedkommende blot have hentekoden med.

  • Hvornår kommer min pakke, hvis I har oplyst, den er forsinket?

    Det beklager vi. Du kan se på tracking-siden, hvor langt din pakke er. Her kan du også se, om forsinkelsen skyldes en fejlsortering eller fx vejarbejde. Får du ikke de oplysninger på tracking-siden, du skal bruge, kan du kontakte vores kundeservice.

  • Hvad gør jeg, hvis indholdet i min pakke er gået i stykker?

    Så skal du tage et billede af det beskadigede indhold og sende det til forhandleren, som har sendt dig pakken. Det er nemlig forhandleren, som skal tage fat i os, hvis skaden skyldes vores fragt af pakken. Når vi får henvendelsen fra forhandleren, behandler vi den hurtigst muligt.

Telefon & e-mail

Ring direkte til det forretningsområde, det kontor eller den terminal, du vil have fat i på vores direkte numre herunder.

Forretningsområde Telefon E-mail
Pakker (bestilt via nethandel) - Åbningstid 08:00-21:00 hverdage. 70286070 E-mail
Bud (bestilling af Express levering) 70103103 E-mail
International godstransport (Cargo) 43963466 E-mail
Temperaturkontrolleret transport 96356700 E-mail