Telefon
Pakker (bestilt via nethandel): 70 28 60 70
Bud (bestilling af Express levering): 70 10 31 03
International transport: 43 96 34 66
Temperaturkontrolleret transport: 96 35 67 00

Ofte stillede spørgsmål

  • Min pakke er leveret til et andet udleveringssted end det jeg valgte, hvorfor?

    Der er mange pakker i vores pakkenetværk og i perioder kan enkelte udleveringssteder, ikke modtage flere pakker grundet manglende kapacitet. Er det tilfældet leveres pakkerne til det udleveringssted der ligger nærmest og som har kapacitet.

    Vi beklager dette og opfordre alle, der har pakker til udlevering på et udleveringssted, om at hente deres forsendelse så snart de har mulighed for det.

  • Vil jeg få min pakke til tiden under julehandeln?

    På grund af et stigende antal pakker i forbindelse med julehandel, kan der lejlighedsvis forekomme leveringsforsinkelser, samt længere svartider end normalt. 

    Vi har forberedt os på årets rush med ekstra bemanding og køretøjer, for at minimere påvirkningen af forsendelsestiderne så meget som muligt. Du kan følge dine pakker på vores sporingsside.

    Samme dag, som vi leverer, vil du modtage en sms og/eller en e-mail med information om, hvor og hvordan din pakke bliver leveret.

  • Hvad sker der, hvis jeg ikke er hjemme på leveringstidspunktet når jeg har valgt Hjemmelevering?

    Chaufføren tager pakken med tilbage til terminalen. Chaufføren efterlader et dropkort med de vigtigste oplysninger hos dig. Herefter kan du ringe til kundeservice eller gå ind på vores hjemmeside og vælge genlevering.

    Du kan også vælge at udfærdige en fuldmagt. Dermed kan chaufføren efterlade pakken et aftalt sted på din adresse og efter dit valg.

  • Kan Bring levere min pakke direkte til en Afhentningsbutik eller automat?

    Ja. Hvis du bestiller varer i en webshop, der sender pakker med Bring, kan du allerede ved bestillingen vælge afhentning i butik eller automat. Du kan også vælge at få Bring til at køre pakken hjem til dig i tidsrummet 17-21 alle hverdage.

    Har du valgt afhentning i en automat bruger du koderne du har modtaget i en SMS/email. Har du valgt afhentning i en butik skal du huske at medbringe gyldig legitimation (f.eks. kørekort, pas eller sundhedskort).

  • Kan en anden person afhente min pakke?

    Ja. Vedkommende skal blot oplyse forsendelsesnummeret og fremvise en fuldmagt underskrevet af dig. Afhentningsbutikken beholder fuldmagten. Den person du giver fuldmagten til, skal naturligvis kunne fremvise gyldig legitimation.

  • Min pakke er ikke leveret. Hvad gør jeg?

    I Danmark yder vi 24 timers service fra afhentning i webshoppen, dog er det ikke en garantilevering. Pakker afsendt fra Danmark til Norge og Sverige vil være klar til afhentning i Pickup Points indenfor 48 timer op til postnummer 3900 i Norge og op til omkring Uppsala i Sverige. Pakker køres med vejtransport og forsinkelser kan forekomme ved vejarbejde, ulykker etc.

  • Hvor finder jeg nærmeste Afhentningsbutik eller automat?

    Du skal blot anvende Find nærmeste butik eller automat til at finde adressen.

  • Min pakke er beskadiget. Hvad gør jeg?

    Hvis du kan se, at pakken er beskadiget, kan du nægte at modtage den. Bring returnerer herefter pakken til depotet og informerer afsenderen. Hvis pakkens indhold er beskadiget, skal du straks kontakte webshoppen. Du kan ikke overlade det til Bring at kontrollere indholdet af sendte pakker.

  • Mit spørgsmål findes ikke på denne liste. Hvor kan jeg få mere information?

    Kontakt os på telefon 70 28 60 70, eller send dit spørgsmål til cs.dk@bring.dk.

Telefon & e-mail

Ring direkte til det forretningsområde, det kontor eller den terminal, du vil have fat i på vores direkte numre herunder.

Forretningsområde Telefon E-mail
Pakker (bestilt via nethandel) - Åbningstid 08:00-21:00 hverdage. 70286070 E-mail
Bud (bestilling af Express levering) 70103103 E-mail
International transport 43963466 E-mail
Temperaturkontrolleret transport 96356700 E-mail