Vi informerer modtagerne, når vi leverer pakken grønnere

Vi informerer modtagerne, når vi leverer pakken grønnere

Gennem vores nye digitale brugerplatform, kan modtagerne nu se, når deres pakke bliver leveret hjem med elbil eller cykel.

Vi har høje ambitioner, når det gælder bæredygtighed og vores miljømål er udelukkende at benytte vedvarende energikilder i vores køretøjer og ejendomme inden 2025.

Nu kan dine kunder i byerne, der får leveret hjem med bud eller i aftentimerne følge pakken i realtid og se når vi leverer pakken grønnere med elbil eller cykel.

I efteråret 2020 lancerede vi en forbedret hjemmeleveringstjeneste, der giver dine kunder i København, Århus, Aalborg, Odense og Trekantområdet en mere fleksibel og grønnere levering, med bedre forudsigelighed, større gennemsigtighed, og hurtigere levering. Her af kan 750.000 danskere i centrum af København og Århus se frem til en grønnere levering med elbil eller cykel.

Vi har udviklet en løsning, der giver modtageren fuld gennemsigtighed, når de får leveret pakker. Her kan modtagerne se hvilken type køretøj, vi leverer deres pakker med.

Andreas Hald, adm. direktør, E-commerce & Logistics og Courier & Express.

- Det er positivt, at vi nu kan informere modtagerne, præcist hvordan deres pakke bliver leveret. Det har længe være efterspurgt, at det er synligt, når vi leverer fossilfrit eller CO2-neutralt, siger Catherine Löfquist, bæredygtighedschef hos Bring.

Brings digitale brugerplatform, der viser, hvor grøn leveringen er.
Vores digitale brugerplatform, der viser, at vi kommer med en mere bæredygtig levering.
17.02.2021