Sådan bestiller du flere pakker samtidig i Mybring

I Mybring kan du effektivt bestille op til 100 forsendelser på én gang. Løsningen er udviklet med fokus på hurtig bestilling frem for prisberegning og skræddersyning. Alle vores norske og nordiske pakketjenester (inklusive bulktjenester), såvel udgående som returneringer, er understøttet.

Sort og hvidt billede på bærbar computer

Sådan bestiller du flere udgående pakker samtidig

  1. Klik på ”Bestilling”, og vælg ”Send til flere”.
  2. Angiv, hvor du sender fra, og hvilket land du sender til. Klik på ”Find tjenester”, og vælg den pakketjeneste, du ønsker at bestille.
  3. Udfyld afsenderoplysninger, og klik på ”Brug afsender”. Hvis du ofte bruger samme afsender, kan du vælge ”Gem som standard adresse i adressebogen”. Så sparer du tid ved at afsenderdetaljerne er udfyldt, næste gang du bestiller. 
  4. Tilføj én eller flere modtagere. Modtagere kan lægges ind manuelt, ved at uploade en Excel-fil eller en kombination af de to. Hvis du ønsker at tilføje en modtager i adressebogen direkte fra bestillingssiden, vælger du ”Gem som ny kontakt i adressebogen”.
  5. Vælg fakturamodtager, og klik på ”Bestil”. På bekræftelsessiden får du en samlet PDF-fil med alle etiketterne. Hvis du har brug for at splitte dem op, finder du etiketterne til de forskellige forsendelser hver for sig i bestillingshistorikken. Husk at udskrive etiketterne og sætte dem på pakkerne.

Ved bestilling af bulktjenester kræver vi, at du har din egen bulk-opsætning i Mybring. Den oprettes af kundeservice eller din kontaktperson hos Bring.

Sådan bestiller du flere returpakker samtidig

  1. Klik på ”Bestilling”, og vælg ”Retur fra flere”.
  2. Angiv, hvilket land returneringerne sendes fra, og hvor de skal sendes til. Klik på ”Find tjenester”, og vælg den pakkereturtjeneste, du ønsker at bestille.
  3. Udfyld modtageroplysninger, og klik på ”Brug modtager”. Hvis du ofte bruger samme modtager, kan du vælge ”Gem som standard adresse i adressebogen”. Så sparer du tid ved, at modtageroplysningerne er udfyldt, næste gang du bestiller. 
  4. Tilføj én eller flere afsendere. Afsender kan lægges ind manuelt, ved at uploade en Excel-fil eller en kombination af de to. Hvis du ønsker at tilføje en afsender i adressebogen direkte fra bestillingssiden, kan du vælge ”Gem som ny kontakt i adressebogen”.
  5. Vælg fakturamodtager, og klik på ”Bestil”. På bekræftelsessiden får du en samlet PDF-fil med alle etiketterne. Hvis du har brug for at splitte dem op, finder du etiketterne til de forskellige forsendelser hver for sig i bestillingshistorikken. Husk at sende etiketterne til afsenderne af pakkerne. 

Ved bestilling af bulkreturtjenester kræver vi, at du har din egen returopsætning i Mybring. Den oprettes af kundeservice eller din kontaktperson hos Bring.

Hvis du ikke har en fast hente- og bringeaftale, følger du trinnene herunder, når du er klar til, at dine pakker skal afhentes. 

Bestil pickup

  1. Klik på ”Bestilling”, og vælg ”Ny pickup”.
  2. Angiv, hvor du ønsker afhentning, og vælg ”Afhentning af pakker og Business Pallet”. 
  3. Udfyld oplysninger om, hvad der skal hentes, hvor og hvornår. Hvis du ofte bestiller afhentning fra samme sted, kan du vælge ”Gem som ny kontakt i adressebogen” og ”Standard adresse”. Så sparer du tid ved at afsenderdetaljerne er udfyldt, næste gang du bestiller. 
  4. Vælg fakturamodtager. Hvis du bestiller afhentning af pakker i Sverige og Danmark, er afhentning inkluderet i din aftale. 
  5. Klik på ”Bestil pickup”. Husk, at alle dine forsendelser skal være mærket og klar, når chaufføren ankommer.