Vi har derfor udviklet adressekvalitetsrapporten i Mybring, som giver dig en oversigt over alle de forsendelser hvor vi har opkrævet en tillægsafgift for at rette leveringsadressen. I rapporten finder du den adresse som I har sendt pakken til og den korrigeret adresse. 

Sådan laver du en adressekvalitetsrapport i Mybring

1. Vælg Create new report under menuen Rapporter.
2. Vælg rapportkatogarien Quality
3. Vælg rapporten Address quality
4. Vælg hvilken tidsperiode du vil have rapporten I og klik på Create report
5. Tilpas hvilke informationer du vil have med I rapporten ved at tilføje og fjerne kolonner under Change columns (Recipient adress er den adresse i sendte til og Delivery adress er den korrigeret adresse)
6. Hvis du vil gemme rapporten, klik på Download, vælg hvilken af følgende formater du ønsker rapporten i: PDF, Excel eller XML.

I stedet for at logge ind i Mybring og lave rapporten, kan du vælge at abonner på rapporten og få den tilsendt til din mail adresse hver dag, uge eller måned. Læs mere om abonner på rapporter her.