Mange kunder er faktisk villige til at betale for levering

Mange kunder er faktisk villige til at betale for levering

70 % af de danske forbrugere er villige til at betale for fragt.

Mand med mobiltelefon i køkkenet

Hvis du vil vinde kampen om kunderne, skal du vide, hvad de vil have. Vi har spurgt 3000 skandinaver, hvordan de ønsker at handle på nettet. 

Den seneste Bring Research rapport ”Sådan vælger kunderne dig” giver dig indsigt i, hvordan kunderne oplever købsprocessen når de handler på nettet. Når du kender deres forventninger, kan du også opfylde deres behov og styrke din konkurrenceevne.

I rapporten giver vi dig svar på spørgsmålene 

  • Er der stor forskel mellem kønnene, når det handler om e-handel, og hvad der er vigtigt?
  • Hvad gør kunderne så tilfredse, at de vælger at handle i din webbutik næste gang?
  • Kan du opkræve betaling for fragt og stadig få tilfredse kunder?
  • Vil dit engagement for miljø og bæredygtighed påvirke dit salg?

Brug rapporten, dens indsigt, de gode tips og råd til, at skabe enkle forbedringer baseret på, hvordan kunderne ønsker det.

Den indsigt du skal bruge for at øge gavesalget i netbutikken

Vil du tiltrække så mange nye kunder som muligt, når gavesæsonen nærmer sig, og fremstå som en solid og sikker webshop?

Del artikel