Miljø og bæredygtighed

Kan din indsats for miljø og bæredygtighed påvirke omsætningen i din netbutik?

Vidste du, at kun få kunder oplever at få information om netbutikkens arbejde for miljø og bæredygtighed, men at de fleste faktisk efterspørger dette.

En hånd holder et grønt blad mod en grøn baggrund

I fremtiden bliver det, at synliggøre sit arbejde for miljø og bæredygtighed en væsentlig konkurrencefaktor for e-handlen. Mange netbutikker arbejder aktivt med miljø og bæredygtighed, men får ikke synliggjort det over for kunderne.

Vi har spurgt 3000 skandinaviske e-handlende om, hvilke krav og forventninger de har til miljø og bæredygtighed når de handler på nettet. 

Du kan se hvad de har svaret i den nyeste e-handelsundersøgelse fra Bring Research, "Sådan vælger kunderne dig". Rapporten giver indsigt i, hvordan netbutikkerne kan styrke deres konkurrenceevne ved at fremhæve indsatsen for miljø og bæredygtighed. 

Rapporten afslører:

  • Hvad der er vigtigt, for at netbutikkerne kan opfattes som en virksomhed der tager ansvar og aktivt arbejder for miljø og bæredygtighed.  
  • Demografiske forskelle - så ved du, hvordan du kan nå din målgruppe bedst muligt

Sådan vælger kunderne dig!

Her finder du den indsigt, du behøver, for at blive synlig i markedet og tage en tydelig position.

Del artikel