Hvor vil du logge ind?


Kan din indsats for miljø og bæredygtighed påvirke omsætningen i din netbutik?

Vidste du, at kun få kunder oplever at få information om netbutikkens arbejde for miljø og bæredygtighed, men at de fleste faktisk efterspørger dette.

I fremtiden bliver det, at synliggøre sit arbejde for miljø og bæredygtighed en væsentlig konkurrencefaktor for e-handlen. Mange netbutikker arbejder aktivt med miljø og bæredygtighed, men får ikke synliggjort det over for kunderne.

Vi har spurgt 3000 skandinaviske e-handlende om, hvilke krav og forventninger de har til miljø og bæredygtighed når de handler på nettet. 

Du kan se hvad de har svaret i den nyeste e-handelsundersøgelse fra Bring Research, "Sådan vælger kunderne dig". Rapporten giver indsigt i, hvordan netbutikkerne kan styrke deres konkurrenceevne ved at fremhæve indsatsen for miljø og bæredygtighed. 

Rapporten afslører:

  • Hvad der er vigtigt, for at netbutikkerne kan opfattes som en virksomhed der tager ansvar og aktivt arbejder for miljø og bæredygtighed.  
  • Demografiske forskelle - så ved du, hvordan du kan nå din målgruppe bedst muligt

Sådan vælger kunderne dig!


Her finder du den indsigt, du behøver, for at blive synlig i markedet og tage en tydelig position.


Share Article