Hvor vil du logge ind?


Kan du opkræve betaling for fragt og stadig få tilfredse kunder?

Fri fragt eller ikke – hvad for venter kunderne? Du har sikkert erfaret at fri fragt kan trigge til køb, men er det nødvendigt at give din indtjening væk uden at få noget igen? Vidste du at kunder er villige til at betale for fragt, men hvor du sætter fragtprisen har stor effekt på konverteringen?

Vidste du at kunder er villige til at betale for fragt, men hvor du sætter fragtprisen har stor effekt på konverteringen? Det viser vores seneste forbrugerundersøgelse «sådan vælger kunderne dig» fra Bring Research, her har vi spurgt 3000 skandinaver om, hvor villige de er til at betale for fragten når de har fundet den vare de gerne vil købe eller om de vælger at afbryde købet og handle et andet sted.

Svarene fra rapporten viser at, afhængig af land og køn er 64-81% villige til at betale for fragt og gennemfører købet. Rapporten giver dig værdiful indsigt i kundernes forventninger og krav til levering og retur. Vi giver dig også tips til, hvordan du som netbutik kan finde det rigtige prisniveau for fragt og hvilke andre vilkår vedrørende fragt og retur, som er vigtige at fremhæve gennem hele købsprocessen. 

I rapporten giver vi dig svar på spørgsmålene: 
•    Hvilke forventninger har kunderne til fragt? 
•    Hvor meget er kunderne villige til at betale for fragt?  
•    Hvad kan få kunderne til at betale for fragten?   
•    Hvordan forhindre du kunden afbryder købet på grund af leverings- og returvilkår?
 

Hent rapporten - Sådan vælger kunderne dig



Brug rapporten, dens indsigt, de gode tips og råd til, at skabe enkle forbedringer baseret på, hvordan kunderne ønsker det.


19.09.19