Hvor vil du logge ind?


Ændring af leveringsvilkårene og udførelsen af tjenesten Home Delivery Parcel til Sverige og Danmark

Ændringerne berør samtlige leveringer af Home Delivery Parcel, som sendes til modtagere i Sverige og Danmark. De nye leveringsvilkår træder i kraft fra og med d. 17 august 2020. Nedenfor listes de største ændringer.


Home Delivery Parcel til Sverige og Danmark

  • Levering udføres i dagstid kl. 08:00-17:00 uden mulighed for modtageren til at ændre dag eller tid.
  • Som standard sker leveringen med Flex Delivery, hvilket indebærer at leveringen sker uden kvittering/signatur, til angiven sted hvis denne findes, og ellers udenfor modtagers hoveddør. Modtageren behøver ikke at være hjemme for at tage imod pakken, da ingen kvittering/signatur kræves.
  • Levering mod kvittering/signatur tilbydes med tillægstjeneste Signature Required.
  • Mislykkedes første leveringsforsøg på hjemmeadressen, dirigeres pakken hvis muligt, til en pakkeshop. For pakker som ikke kan leveres til pakkeshop (til eks. pakker med en vægt over 20 kg. eller længde over 150 cm.) adviseres modtageren med tilbud om at bestille et nyt leveringsforsøg. Et nyt leveringsforsøg betales af Kunden (afsenderen).
  • Mobilnummer og/eller e-mail skal altid angives ved bestilling.
  • Aftenlevering kl. 17:00-21:00 tilbydes som tillægstjeneste til visse postnumre i Danmark.

Her kan du læse mere om Bring Parcels generelle vilkår for levering til privatpersoner.

Har du spørgsmål?


Kontakt din salgs kontakt i Bring eller kontakt os her.


16.06.20