Hjemmelevering af tungere varer
Tilbyd dine kunder maksimal bekvemmelighed med hjemmelevering. Denne tjeneste gælder for varer, der er tungere end 35 kg. Vi leverer hele vejen hjem til dine kunder, når og som det passer dem.
- Fleksibel – levering i både dag- og aftentimerne
- Kundetilpasset - lad dine kunder vælge serviceniveauet
- Live tracking - leveringen kan følges i realtid
Med vores hjemmelevering af tungere varer, kan du tilbyde dine kunder en meget fleksibel hjemmelevering. Sælger du f.eks. køkkener, hvidevarer, møbler eller sports- og træningsudstyr? Så kan du vælge netop den service om passer dine kunder og varer.
Vi tilbyder både at installere og montere varen forbindelse med hjemmeleveringen. Vi tager også gerne restemballage med retur.
Flere forskellige returløsninger kan tilvælges som blandt andet afhentning af returvaren hos modtager eller ombytning i forbindelse med levering af den nye vare.
Med live tracking og præcis leveringstid kan dine kunder følge leveringen i realtid og være sikre på, hvornår de helt præcist kan forvente at få varen leveret. Her får dine kunder dagen inden et tidsrum på 6 timer, hvorefter de på dagen for leveringen får et specifikt tidsrum på 2 timer. Når der er ét stop tilbage på chaufførens rute, modtager din kunde et nøjagtigt tidspunkt.
Fragten beregnes pr. forsendelse baseret på den aktuelle prisliste eller efter en specifik skriftlig aftale. Forsendelsen prissættes ud fra dens samlede bruttovægt inklusive emballage. Alle postnumre tildeles en priszone, som bestemmer prisen. Du finder priszonerne her.
Tillægstjenester | Tillæg i DKK |
---|---|
Advisering | 29 kr pr. levering |
Returservice | 100 % af grundpris |
Bytte/retur ved levering | 80 % af grundpris |
Lagring | 20 kr per døgn, fra og med dag 3 (ankomstdag = dag 0.) |
Retur av emballage (Return of goods packaging) | 150 kr pr. produkt |
Pristillæg | Tillæg i DKK per levering |
---|---|
Fejlagtig EDI | 99 kr pr levering |
Manuel EDI | 99 kr pr levering |
Fejlagtig vægt/volumen | 99 kr pr levering |
Fejl/Ukomplet adresse | 99 kr pr levering |
Ordre adresseret til postboks | 99 kr pr levering |
Ulæselig/forlagt/skjult stregkode | 69 kr pr label |
Fejlagtig label | 69 kr pr label |
Utilstrækkelig indpakning | 69 kr pr label |
Adresseændring | 99 kr pr levering |
Ombookingsgebyr | 99 kr pr levering |
Emballering/reparation af emballage | 69 kr pr pakke |
Leveringsforsøg/bomkørsel | 100 % af almindelig distributionspris |
-
1
Indbæring
Varen leveres det angivne sted hjemme hos din kunde.
-
2
Levering til fortovet (curbside)
Levering sker til fortovskanten, grundgrænsen eller hoveddøren.
-
3
Installation og montering
Vi tilbyder også installation og montering på stedet i forbindelse med hjemmelevering.
-
4
Mulig retur
Hvis dine kunder skal returnere, tilbyder vi forskellige returtjenester:
-
Home Delivery Parcel Return – giver dine kunder mulighed for at returnere større pakker fra deres hjem på din virksomheds regning.
- PickUp Parcel Return – giver dine kunder mulighed for at returnere pakker på din virksomheds regning. Returforsendelsen indleveres på en Bring pakkeshop.
-
Tilpas leveringen til det ønskede serviceniveau
Det er vigtigt at give dine kunder den service, de ønsker og forventer. Tilpas tjenesten til det serviceniveau, der er passende for den aktuelle levering.
Tillægstjenester
Disse tillægstjenester giver dine kunder større fleksibilitet og valgfrihed.
-
Levering af større varer, betyder også masser af emballage for modtageren. Tilbyde din kunde hjælp med at få pakket varen ud f.eks. bølgepap og beskyttelsesplast, og få taget emballagen med til en genbrugsstation.
-
Din levering leveres til modtageren, selvom personen ikke er til stede ved leveringen og kan kvittere for forsendelsen. Chaufføren stiller leveringen på det bedst mulige sted, og modtageren slipper for selv at hente eller booke en ny levering.
Bring har ansvaret for at levere godset i henhold til skriftlige anvisninger i EDI og på pakkelabelen. Hvis der mangler skriftlige anvisninger, finder leveringen så vidt muligt sted uden for døren på den angivne adresse. I de tilfælde hvor anvisninger ikke kan følges, eller chaufføren vurderer, at levering ikke kan ske på en sikker måde, kan forsendelsen blive returneret til afsenderen.
Erstatningskravet for pakken eller pallen ophører, når pakken eller pallen er behandlet og leveret i overensstemmelse med de gældende vilkår. I de tilfælde, hvor kunden kan dokumentere, at eventuelt tab eller skade er opstået under Brings håndtering, gælder Brings generelle tjenestevilkår.
-
Til dig, der ønsker, at dine hjemmeleveringspakker skal leveres til modtageren mod en underskrift. Muligheden for fleksibel levering uden kvittering blokeres. Chaufføren kræver kvittering på leveringstidspunktet.
-
Lad din modtager returnere sin defekte vare i forbindelse med levering af ny vare.
Relaterede tjenester
Relaterede tjenester
Hjemmelevering af pakker
Tilbyde hjemmelevering i Danmark, Sverige, Norge og Finland, som dine kunder ønsker det.
Pakker til udleveringssted
Med ca. 7.000 udleveringssteder i Danmark og resten af Norden, kan dine kunder hente deres pakke netop der hvor det passer dem.
Pakker i postkassen til Norge
Når din virksomhed vil sende mindre pakker med levering i norske modtageres postkasse. Du vælger selv, om du ønsker at tilbyde dine kunder sporing med eller uden RFID.