Shelfless – en fulfilmentløsning til dig og din webshop

Vi tager os af hele dit logistikflow, fra modtagelse til levering og returnering. Med sømløse integrationer mellem dine og vores systemer hjælper vi din webshop med at vokse. Du får:

  • Adgang til automatiserede lagre og returhubs i hele Norden
  • Samme dag levering i Stockholm, Oslo og København og omegn
  • Problemfri og smidig integration
  • Sporing i realtid

Som Shelfless-kunde hos os får din webshop adgang til markedets hurtigste gennemløbstider med høj omkostningseffektivitet. Vi plukker, pakker og leverer produkter for mange webshops. Det giver dig skalafordele, og du kan fokusere mere på vækst. Lageret bliver som dit eget, som du nemt får overblik over i vores kundeportal. Vi opretter direkte integration, så vi giver dig service fra ”klik” i webshoppen til levering. Hvis du ønsker det, kan vi også hjælpe dig med opkobling til Nordens største markedspladser.

Shelfless er en transportuafhængig service, hvilket betyder, at du kan knytte dig til de transportpartnere, du ønsker.

Her kan du læse vores seneste kontrolrapport fra Fødevarestyrelsen.

En kvinde står ved en pakkestation i autostore foran en computer

Hvad indgår i løsningen?

  • Varemodtagelse af varer, lagring, pluk og pak
  • Returhåndtering
  • Fleksibel ordrefrist
  • Direkte integration med økonomi- og indkøbssystem
  • Direkte integration med webshoppens platform
  • Cloud-baseret informationsflow og adgang til Nordens største markedspladser
  • Distributionstjenester
  • Kundeportal
  • Returportal

Passer Shelfless til dig?

Ja, hvis din webshop:

  • har mindst 20 ordrer om dagen
  • sælger produkter direkte til slutforbrugere
  • hovedsagelig sælger små og lette produkter*
  • ønsker at fokusere mere på salg og vækst

*Varerne bør holde sig inden for 60x40x30 cm og helst ikke overstige 5 kg

    Sådan fungerer Shelfless

  1. 1

    Hurtigere levering

    Vi bruger markedets bedste teknologi og tilbyder din webshop den hurtigste vej fra køb til levering hos kunden. Dine varer plukkes stort set inden for den første time, efter bestillingen er afgivet. Hyppige transportafgange fra lageret sikrer levering til dine kunder enten samme dag eller næste dag. 

  2. 2

    Øget lønsomhed

    Med et fleksibelt lager går du fra faste til variable omkostninger. Du betaler for den lagerplads du bruger. Med moderne teknologi får du effektive pluk og pak rutiner, en omkostningseffektiv levering og konkurrencedygtige returløsninger. 

  3. 3

    Øget kontrol

    Med vores kundeportal, Mybring, får du fuld kontrol over ordre- og logistikflowet. Mybring er vores digitale selvbetjeningsværktøj, og er optimeret til at forenkle din virksomheds logistikhverdag.

  4. 4

    Smidig integration og enkel set-up

    Vores integrationsteam hjælper dig med at komme i gang med vores tjenester. En enkel og smidig integration mellem din e-handelsplatform og vores systemer sikrer effektivitet og giver dig fuld kontrol. Hvis du ønsker at øge din omsætning ved at sælge dine varer på andre markedspladser end i din egen webshop, gøres dette nemt, og alle ordrer overføres automatisk til os.