Nyt faktureringssystem

I november 2023 skifter vi til et nyt, enklere faktureringssystem for vores Internationale Cargo tjenester.

Mand på kontoret

Vi vil også opdatere vores fakturaadresse. Hvilket betyder at dine fakturaer skal sendes til en ny e-mail

English version

Hvad betyder denne ændring for dig som kunde?

Det nye faktureringssystem har flere funktioner og er mere brugervenlig sammenlignet med det nuværende system. Ændringen betyder at de nye fakturaer kommer til at se anderledes ud.

Se vedhæftede link for eksempel på faktura.

I forbindelse med ændring af vores faktureringssystem vil den ugentlige fakturering også blive ændret. Fakturaer vil fremover blive sendt baseret på dato og ikke, som hidtil, en ugedag. For de kunder der faktureres hver anden uge eller månedligt, sker der ingen ændring. Du som kunde beholder dit nuværende kundenummer, derudover vil du også få et nyt kundenummer relateret til det nye faktureringssystem. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte bci.dk.economy@bring.com.

Med det nye system vil det være muligt at tilbyde “Peppol Bis Billing 3.0”. Hvis du ikke er bekendt med denne standard, finder du information på www.peppol.eu.

Mybring

I dag sendes faktura og fakturaspecifikationer via e-mail. Det vil fortsætte, og med det nye system er der mulighed for at bruge vores webbaserede selvbetjeningsløsning Mybring. Du kan komme direkte til fakturaspecifikationen via link i fakturaen, hvor du kan )ownloade alle fakturaspecifikationer i formaterne PDF, Excel og XML.

Har du allerede en Mybring-konto? Log ind her. Hvis ikke, skal du starte med at oprette en konto på mybring.com. Vil du vide mere om Mybring? Her har vi samlet en række artikler, der kan hjælpe dig i gang.

Har du spørgsmål?

Kontakt os via e-mail: bci.dk.economy@bring.com

Del artikel