Sådan bruger du bestillingshistorikken i Mybring

Sådan bruger du bestillingshistorikken i Mybring

Med Mybrings bestillingshistorik får du nemt et overblik over alle bestillinger på din virksomheds kundenummer. Du kan hurtigt søge specifikke forsendelser og se detaljer knyttet til dem, udskrive etiketter, se sidste sporingsstatus og kvitteringssiden.

Bestillingshistorik på kundenummerniveau

Mybrings bestillingshistorik er kundenummerbaseret. Det betyder, at du ud over dine egne bestillinger også kan se alle de bestillinger, der er afgivet af andre brugere med adgang til det samme kundenummer. Det gør det nemmere for dig at få et samlet overblik over alle forsendelser. 

Søgning og filtrering

Søgning og filtrering gør det nemmere for dig at finde specifikke forsendelser. Du kan søge på forsendelsesnummer, afsender, modtager eller referencenummer. Hvis du ønsker at filtrere din søgning, kan du gøre det ud fra tidsperiode, tjeneste, hvem der har bestilt tjenesten og betalingsmåde.

Udskrivning af etiketter

I bestillingshistorikken kan du udskrive etiketter til dine forsendelser. Hvis du har store mængder, kan du nemt udskrive etiketter til op til 100 forsendelser samtidig. Du får så en samlet PDF-fil med alle de etiketter, du har valgt at udskrive. 

Se seneste sporingsstatus

I bestillingshistorikken får du et hurtigt overblik med seneste sporingsstatus for dine forsendelser. Hvis du ønsker at se fuld sporingsinformation for forsendelsen, klikker du bare på forsendelsesnummeret.

Gå til kvitteringssiden

Hvis du har brug for at udskrive kvitteringssiden, finder du nemt tilbage til den ved at gå tilbage til bestillingen i bestillingshistorikken.