Derfor skal du vælge Bring som din leverings- og returpartner
Derfor skal du vælge Bring som din leverings- og returpartner
Driver du en webshop, så er det vigtigt at huske på, at en god returløsning er vigtig for dine kunders samlede købsoplevelse. Derfor har du brug for en pålidelig partner, der hjælper dig med en god kundeoplevelse - fra A til Z.
Mange webshops bruger det meste af deres tid på at optimere frem til købet er gennemført, men glemmer, at en stor del af kundetilfredsheden ofte er knyttet til returnering. Du har derfor chancen for at få en loyal kundebase, hvis du håndterer returneringer korrekt.
Returneringer er en stor del af kundeoplevelsen
Dine kunder bevarer indtrykket af din webshop længe efter, de har klikket køb og betal. Derfor må du ikke glemme, hvor vigtigt det er, at den service du tilbyder efter købet, også sker på en god måde.
Tilbyder du en enkel leverings- og returproces, vil det være med til at tiltrække nye kunder og skabe et varigt forhold til dem der allerede handler hos dig. Trygge og tilfredse kunder bliver som regel loyale kunder – og loyale kunder har en tendens til at øge salget og overskuddet.
Kunderne forventer i dag, at man som webshop tilbyder en nem og fleksible returløsning. 6 ud af 10 forbrugere tjekker returoplysningerne, inden de handler i en ny webshop. Hvis du vil være konkurrencedygtig, skal du derfor have kundevenlige returløsninger og effektive tilbagebetalingsprocesser. Hvis ikke, risikerer du at kunderne vælger dig fra.
I Bring kan du vælge mellem flere forskellige returløsninger, så du kan tilbyde dine kunder den returløsning, der passer dem bedst. Det giver dig en konkurrencefordel, når dine kunderne selv kan vælge, hvordan de vil returnere varen.
Du og dine kunder får fuld sporing med alle vores returløsninger, så du hele tiden kan se, hvor pakken er. Dine kunder modtager altid en kvittering for modtaget retur, så de kan være sikre på, at returneringen er registreret.
Når du bliver kunder hos os, gennemgår vi sammen dine behov og ser på hvilke returløsninger, der passer din webshop og kunder bedst.
Du modtager en returaftale - en aftale med vilkår og priser tilpasset dig og din fragtstruktur.
Vi hjælper dig med implementeringen og hvordan du kan give dine kunder den bedste returoplevelse.
Din kontaktperson eller vores kundeserviceteam gennemgår løsningen, der skal på plads via din EDI-udbyder og vores API'er.
Du bliver introduceret til, hvordan du bruger vores digitale selvbetjeningsværktøj, Mybring, og hvordan du kan optimere din logistik ved hjælp af rapporter og funktioner.
For os er det vigtigt, at din webshop gør det godt og vokser. Vores effektive løsninger indenfor logistik, levering og returnering bringer dig et skridt foran dine konkurrenter. Vores indsigt og erfaring er din tryghed, og baner vejen for gode kundeoplevelser i din webshop.
Er du klar til en samarbejdspartner, der tager dine returneringer alvorligt?
Med os på holdet får din webshop et godt udvalg af services, der passer til dine kunders behov, og en samarbejdspartner, der ved, hvor vigtigt en god returproces er for din webshop. Vil du vide endnu mere om, hvordan vi kan hjælpe dig i gang med morgendagens returløsninger?