Posten Bring koncernen skifter bank

Posten Bring koncernen skifter bank

Posten Bring-koncernen skifter koncernbank fra Nordea til SEB i løbet af foråret 2024. Når skiftet er gennemført, vil din faktura indeholde nye betalingsoplysninger.

En medarbejder i Brings kundeservice står foran en computer med headset på.

Hvad betyder det for dig som kunde?

For at sikre betaling af fakturaer og undgå forsinkelser, skal du opdatere dine økonomisystemer med de nye betalingsinformationer. Vi opfordrer derfor til, at du er ekstra opmærksom på ændringer i betalingsoplysninger på fakturaen.

Den nye bankløsning giver dig ikke nogen øgede omkostninger i forbindelse med bankindbetalinger.

Udlandsbetalinger

Hvis du betaler i en anden valuta end selskabets hjemland, kan du opleve, at strukturen på kontonummer og KID vil være anderledes end i dag (f.eks. antal cifre og bogstav vs. tal).

Behov for dokumentation eller noget du undrer dig over?

Hvis du har behov for bankbekræftelser (underskrevne dokumenter fra banken), kan du kontakte din kontaktperson i Posten Bring eller vores kundeservice via e-mail: bringfaktura@bring.com.

Vær opmærksom på, at bankbekræftelser og de nye betalingsoplysninger først kan deles, efter at bankskiftet er gennemført, og fakturaen indeholder nye betalingsoplysninger.

Hvis du har andre spørgsmål relateret til Posten Bring’s bankskift, bedes du kontakte kundeservice via e-mail: bringfaktura@bring.com.