Posten Bring koncernen har skiftet bank

Posten Bring koncernen har skiftet bank

Posten Bring-koncernen har i foråret 2024 skiftet koncernbank fra Nordea til SEB. Fra 2. maj er alle vores datterselskaber med i den nye bankløsning. De nye betalingsoplysninger kan findes på fakturaerne.

En medarbejder i Brings kundeservice står foran en computer med headset på.

Hvad betyder det for dig som kunde?

For at sikre betaling af fakturaer og undgå forsinkelser, skal du opdatere dine økonomisystemer med de nye betalingsinformationer. Vi opfordrer derfor til, at du er ekstra opmærksom på ændringer i betalingsoplysninger på fakturaen.

Faktura udstedt inden bankbytte vil indeholde gamle betalingsoplysninger, og i en overgangsperiode vil vi håndtere betalinger til både gamle og nye kontonumre.

Den nye bankløsning giver dig ikke nogen øgede omkostninger i forbindelse med bankindbetalinger.

Udlandsbetalinger

Hvis du betaler i en anden valuta end selskabets hjemland, kan du opleve, at strukturen på kontonummer og KID vil være anderledes end i dag (f.eks. antal cifre og bogstav vs. tal).

Behov for dokumentation eller noget du undrer dig over?

Hvis du har behov for bankbekræftelser (underskrevne dokumenter fra banken), kan du kontakte din kontaktperson i Posten Bring eller vores kundeservice via e-mail: bringfaktura@bring.com.

Hvis du har andre spørgsmål relateret til Posten Bring’s bankskift, bedes du kontakte kundeservice via e-mail: bringfaktura@bring.com.