Pakker til genlevering

Vi har forsøgt at levere en pakke til dig, men det lykkedes os ikke at finde nogen at levere den til. For at arrangere en ny levering kan du udfylde nedenstående blanket eller kontakte os pr. telefon. Vi leverer pakker alle hverdage. Det er kun muligt at arrangere en genlevering, hvis følgende kriterier for pakken er opfyldt:

  1. Pakken er fortsat i besiddelse af Bring
  2. Pakken er forsøgt leveret mindst én gang
  3. Pakken er ikke på vej retur til afsender
  4. Pakken er ikke overleveret til en pakkeshop

Hvis din pakke ikke opfylder disse kriterier, men du stadig har spørgsmål eller har brug for hjælp, tag da kontakt til vores kundeservice.

Du kan også læse vores oftest stillede spørgsmål for at se om du kan hjælpe dig selv videre.

Når du bestiller en genlevering af din pakke, kan levering finde sted allerede dagen efter. Ved bestilling efter kl. 16.00 må der forventes en leveringstid på op til to hverdage. Det er ikke muligt at bestille en genlevering til lør-, søn- eller helligdage.

Bestilling af genlevering til mandag skal derfor foretages inden fredag kl. 16.