Ofte stillede spørgsmål

Restriktioner frem til 17. januar

  • Dine kunder vil fortsat kunne hente deres pakke i en pakkeshop. Butikker der udleverer pakker fra e-handlen, er ikke omfattet af de nye restriktioner, det gælder også butikker i storcentre. Vi oplever derfor, at det kun er få pakkeshops og pakkebokse, som er lukket grundet restriktionerne. 

    Er pakkeshoppen eller pakkeboksen lukket, flytter vi automatisk pakkerne til nærmeste udleveringssted., og giver din kunde besked.

  • Lige nu oplever vi mange pakker, det kan derfor ske at nogle pakkeshops, ikke kan modtage flere pakker. Er der ikke plads i den ønskede pakkeshop, leverer vi pakken til nærmeste pakkeshop med kapacitet, så alle kan få deres pakker inden jul. 

  • Dine kunder vil fortsat kunne indlevere returpakker i en pakkeshop. Butikker der udleverer pakker fra e-handlen, er ikke omfattet af de nye restriktioner, det gælder også butikker i storcentre. Vi oplever derfor at det kun er et begrænset antal pakkeshops og pakkebokse som holder lukket grundet restriktionerne.

    Vær dog opmærksom på at nogle pakkeshops kan have har ændret og kortere åbningstider.

  • Dine kunder vil fortsat kunne hente deres i en pakkeshop. Butikker der udleverer pakker fra e-handlen, er ikke omfattet af de nye restriktioner, det gælder også butikker i storcentre. Vi oplever derfor at det kun er et begrænset antal pakkeshops og pakkebokse som holder lukket grundet restriktionerne.

    Vær dog opmærksom på at nogle pakkeshops kan have har ændret og kortere åbningstider.

  • Grundet situationen oplever vi, at mange erhverv er lukket ned. For at reducere belastningen i vores distribution sker der følgende hvis ikke vi kan levere pakken: 

    • Til og med 24. december vil pakker blive sendt retur til afsender.
    • Mellem 24. december og 3. januar opbevarer vi pakkerne og forsøger at genlevere 4. januar 2021 - forlænges restriktionerne kan dette forlænges.
    • Fra 4. januar 2021 vil B2B pakker som ikke kan leveres til modtager efter 1. leveringsforsøg sendes retur til afsender. Dette gælder indtil situationen normaliseres.

Om pakker

  • Book din afhentning via. vores selvbetjeningsløsning; Mybring. Bestillingen skal afgives senest kl. 11.00, hvis afhentning skal ske samme dag. Pakkerne afhentes mellem kl. 13.00 og 16.00samme dag. Bemærk at du ikke behøver at booke afhentning separat for bud eller eksprestjenester.

  • Du kan altid følge dine pakker på vores sporingssiden her. Indtast pakke/kollinummer.

  • Det beklager vi. Forsinkelsen kan skyldes mange ting f.eks. at adressen er forkert, mangelfuld  emballage, korrekt dokumentation ved fortoldning og at virksomhedsnavnet lyder som en privatperson (kan undgås ved at skrive AB eller lignende sammen med virksomhedsnavnet).

    Læs mere om hvordan du mærker, emballerer og adresserer dine pakker her

     

    Hvis du er kunde hos Bring anbefaler vi, at du først tracker din pakke via. Mybring. Giver Mybring dig ikke de oplysninger, du skal bruge, kan du kontakte vores kundeservice her.

    Er du privatkunde kan du tracke din pakke på vores sporingssiden her.

  • Dine forsendelser er forsikret i henhold til de aftalevilkår, du tegnede med os. dvs. du får erstatning ved tab eller skade. Ansvaret er dog begrænset og dækker ikke altid varen værdi. hvis du vil tegne en ekstra vareforsikring, gør du det på vores forsikringside.  

  • Er din forsendelse beskadiget, forsikret eller gået tabt pga. Bring håndtering, kan du oprettet en reklamation her

  • Vi har samlet oplysninger om toldhåndtering på vores toldsider.

  • Prisen som angives ved bestilling, er baseret på de oplysninger, du angiver med hensyn til vægt, dimensioner og mål. Pakken kontrolvejes, måles og debiteres altid efter de korrekte oplysninger efterfølgende. Derfor er det ikke altid, at den angivne pris og den debiterede pris stemmer overens.  Ved yderligere fakturaspørgsmål, kontakt debitor.denmark@bring.com.  

  • Du kan booke afhentning ved at logge ind på Mybring eller ved at ringe til  +45 70 28 60 70.

  • Hvis du er aftalekunde og har en returaftale, kan du booke returnering i Mybring. Hvis du har en verdificeringskode, kan du booke returnering her.

Om gods

  • Henvendelse til din lokale kontaktperson, enten via lokal nummer  eller hovednummer tlf. 004543963466.

  • Henvendelse til din lokale kontaktperson, enten via lokal nummer eller hovednummer tlf. 004543963466.

  • Dine forsendelser er forsikret i henhold til de aftalevilkår, du tegnede med os, dvs. du får erstatning ved tab eller skade. Ansvaret er dog begrænset, og det dækker ikke altid godsets værdi. Hvis du vil tegne en ekstra vareforsikring, gør du det på vores forsikringsside.

  • Vest (postnummer 0000-4999) : BC-adm.arhus@bring.com
    Øst  (postnummer 5000-9990): BC-adm.cph@bring.com