Hvad er en integrationsløsning

Hvad er en integrationsløsning?

En integrationsløsning forbinder flere forskellige systemer og applikationer med hinanden. Det gør det nemt og problemfrit at udveksle data og automatisere informationsflow.

Illustration af to maskiner, der taler med hinanden i etaller og nuller.

 

Integrationsløsninger gør det muligt for flere forretningssystemer at kommunikere med hinanden automatisk og smidigt. Det gør, at informationerne kan flyde hurtigere. Integrationer kan derfor spare dig derfor penge ved at automatisere manuelle og tidskrævende opgaver.

Sådan integrerer du med vores systemer

Der er tre forskellige måder at kommunikere med Brings systemer på: API, EDI og via Mybring.

Vi tilbyder forskellige integrationsløsninger, der er skræddersyet til dine behov. Vores indholdstjenester er ideelle til webshops og hjælper dig med at vælge den rigtige fragt. Vi har også bookingløsninger, der gør det nemt at bestille fragt hos os. Valget af løsning afhænger af din virksomheds størrelse, digitale niveau og de systemer, du allerede bruger.

Lille virksomhed eller i opstartsfasen

Er du en mindre eller nystartet virksomhed, med op til fem ordrer om dagen, kan du nemt bestille vores ydelser via Mybring. For at registrere leveringen hos os, kan du manuelt indtaste leveringsoplysningerne for de pakker, du vil sende eller uploade en excel-fil med oplysningerne.

Efterhånden som du vokser og antallet af ordrer stiger, kan du integrere dine systemer med Mybring ved hjælp af vores API'er.

Etableret virksomhed

Hvis din virksomhed har flere daglige forsendelser, bør du integrere din virksomhed med vores systemer. Det kan du nemt gøre via enten API eller EDI, som sikrer effektiv kommunikation mellem vores computersystemer og maskiner, når du modtager en ordre i din webshop.

Her er de forskellige integrationsløsninger, vi tilbyder

API

API (Application Programming Interface) giver dig kommunikation i realtid.

Med API'en får du adgang til forskellige services, som du kan integrere i dit system og gøre tilgængelige for dine kunder. Disse tjenester kan håndteres selvstændigt eller kombineres med EDI-booking eller booking API.

Her kan du se hvilke API'er vi tilbyder.

EDI

EDI (Electronic Data Interchange) opdateres regelmæssigt inden for en dag. Det er en almindelig term, der fungerer på tværs af alle systemer hos alle logistikvirksomheder.

EDI kræver, at du har et simpelt computerprogram til rådighed for at markere, generere og sende forsendelsesinformationer.

Læs mere om EDI, som EDI-leverandører vi samarbejder med.

Mybring

Mybring er vores digitale selvbetjeningsplatform, der er designet til at gøre din virksomheds logistik nemmere.

Med Mybring kan du nemt bestille både levering og afhentning, spore forsendelser og få adgang til forskellige rapporter og kommunikere direkte med vores kundeservice.

Læs mere om Mybring og hvordan du bruger det.

Til udviklere

Har du egene udviklere, eller får du hjælp fra konsulenter? Du finder alle de nødvendige oplysninger for at integrere med vores systemer på vores Developer site.

Teknisk information