Sporing

Sporing med kollinummer eller reference

ex. CT123456789NO

Ofte stillede spørgsmål om sporing

  • Min pakke er ikke kommet frem, hvad kan det skyldes?

    Forsinkelse af dit gods kan f.eks. skyldes, at der er brugt en forkert adresse, at der står boks-adresse i stedet for gade, mangelfuld emballering, mangelfuld dokumentation ved fortoldning, eller at en del af virksomhedsnavnet lyder som en privatperson (for at undgå dette, kan du anvende ordet firma, A/S eller lignende).

    Hvis du er en privatperson og skal modtage en pakke, som ikke er kommet frem – kontakt virksomheden, du skal modtage pakken fra.

    Hvis du er kunde hos Bring og har sendt en pakke, der ikke er kommet frem, søger du først via Mybring, hvis du har brug for yderligere hjælp, kan du kontakte os på cs.dk@bring.com eller 70 28 60 70, så hjælper vi dig.

  • Hvad gør jeg, hvis min pakke er beskadiget eller forsinket, og jeg vil reklamere?

    Hvis en forsendelse er beskadiget, forsinket eller gået tabt pga. Brings håndtering, kan du indgive en reklamation. Udfyld formularen så vender vi tilbage til dig. Hvis du som privatperson vil reklamere over en pakke sendt med Bring, skal reklamation ske til din leverandør.

  • Jeg vil spore mine forsendelser med app'en. Hvordan gør jeg det?

    Download sporingsappen til Iphone

    Download sporingsappen til Android

    Dette er en sporingsapp til dig som er privatmodtager af forsendelser. Når du opretter din profil med dit mobilnummer og din email, finder vi automatisk forsendelser, der er på vej til dog. For at vi kan gøre det, skal afsender have registreret dit mobilnummer og din email samt anvende det når du bestiller varer. Vi tjekker altså hele tiden, om der er forsendelser på vej til dig og opdaterer status i din sporingsapp.

    Læs mere om Brings sporingsapp