Sådan opretter du kundeservicesager for Warehousing i Mybring

Med vores kundeserviceløsning i Mybring kan du selv oprette sager til Warehousing-kundeservice på en hurtig og overskuelig måde, når det passer dig. Hvis du ønsker opdateringer af sager via e-mail, kan du nemt vælge det.

Kaffe og computer på træbord

I Mybring finde du alle sager knyttet til dit kundenummer, uafhængig af om de er oprettet pr. telefon, e-mail, bring.no eller mybring.com.

Opret en kundeservicesag:

  1. Klik på ’Kundeservice’ og vælg ’Opret sag Warehousing’.
  2. Udfyld skemaet så detaljeret, du kan. Når du vælger den rigtige kategori og rigtige type forespørgsel, ændres skemaets felter sig, så du kan give os de oplysninger, vi skal bruge, og du får svar så hurtigt som muligt.
  3. Hvis du ønsker opdateringer af sager via e-mail, markerer du ’Abonner på opdateringer af sager’.
  4. Klik på ”Opret sag”.

Når sagen er sendt ind, vil du modtage en bekræftelse på, at sagen er oprettet. Du kan også se sagen i listen over sager.