Derfor beder vi vores kunder om at opdatere fragtalternativet Hjemmelevering Pakker i deres webbutik.

Fordelen for dig som kunde er:

  • Du når 1 million flere husstande end i dag
  • Du opnår en højere servicegrad, eftersom dine kunder selv kan bestemme, om pakken skal sættes på trappen, hvis de ikke er hjemme
  • Du kan tilbyde en større valgfrihed uanset pakkens størrelse


Hvad er det nye?

Hjemmelevering sker enten om dagen kl. 8–17 eller om aftenen kl. 17–21 afhængigt af modtagerens postnummer. Du bestiller tjenesten på samme måde som tidligere. Sorteringen af pakken klarer vi selvfølgelig. Modtageren adviseres under hele pakkens rejse, samt når den er leveret, eller når der er gjort forsøg på at levere den.

Fra den 25. juni kan modtageren give os fuldmagt til at efterlade pakken ved døren på eget ansvar, hvis der ikke er nogen hjemme.


Sådan aktivere du tjenesten

I din webbutik skal du justere fragtalternativet Hjemmelevering Pakke, eftersom tjenesten deles op i dag og aften.

Vores fragtguide giver korrekt information, om der leveres dag eller aften afhængigt af postnummer. Du skal derfor opdatere din webbutik eller tage kontakt med din TA-leverandør.

Hvis du ikke bruger fragtguiden, kan du hente dækningsområde for aften og dag her og opdatere dine sider. Husk også at opdatere eventuelle oplysende tekster i din webbutik.

For levering uden for kerneområdet tillægges 16 NOK/pakke.

Har du spørgsmål om tjenesten, kan du kontakte din faste kontaktperson hos os eller stille spørgsmål via nedenstående kontaktformular.

Læs mere om pakker til privatpersoner