Hjemmelevering

Vi levere direkte hjem til dine kunder - nemt og enkelt.

Er kunden ikke hjemme ved levering, kan vi stille pakken, på et aftalt sted. 

  • Levering man-fredag kl. 8-21
  • Automatisk SMS når pakken er på vej
  • Er kunden ikke hjemme ved levering kan de, give Bring fuldmagt til, at pakken må stilles på adressen.
  • Max 35 kg pr. kolli

Leverer direkte hjem

Levering er en vigtig del af købsoplevelsen og når det kommer til bestilling af varer på nette, forventer e-handlende: valgfrihed, enkelthed og selvbetjening. Det handler om tid. Tid er det vi har mindst af, vil have mere af og det vi er mest optaget af.

Vores hjemmeleveringstjeneste, Home Delivery er et godt alternativ for mange e-handlende, da varen leveres direkte hjem til dine kunder. Passer leveringstidspunktet ikke, kan kunden nemt og enkelt aftale, at pakken stilles et sted på adressen.  Det giver dine kunder frihed til andre ting. 

  • Levering mandag-fredag kl. 8-17 i hele Danmark. 
  • Aftenlevering kl. 17-21 kan vælges for modtagere i København, Århus, Odense og trekantsområdet Kolding, Fredericia og Vejle
  • Vi sender SMS når pakken er på vej. Ved aftenlevering ringer chaufføren 30-60 min før levering.
  • Er din kunde alligevel ikke hjemme ved levering, kan han/hun helt frit, aftale at pakken stille på adressen, Flex Delivery. 
  • Nyhed marts 2019 - mulighed for omdirigering til et udleveringsted

Læs mere om vilkår for hjemmelevering, Home Delivery. 

Sådan fungerer Flex Delivery

Vælger dine kunder Flex Delivery, vil vi efter aftale med modtager sætte pakken på deres adresse, hvis ikke modtageren er hjemme når chaufføren ankommer.

  • På dagen for levering sender vi en SMS om, at pakken er på vej - er kunden ikke hjemme ved levering, kan de følge linket til Brings sporingsside. Her kan de give fuldmagt og vælge, hvor vi skal stille pakken på adressen.
  • Når vi har leveret pakken, får kunden besked på SMS
  • Levering sker på gadeniveau derfor er det vigitgt at din kunde tager stilling til varens værdi og indhold, inden de bestiller Flex Delivery.
  • Når pakken er leveret på det aftalt sted, er modtageren ansvarlig for pakken
  • Din kunde adviseres under hele pakkens rejse, samt når den er leveret, eller forsøgt leveret. På Brings sporingsside kan dine kunder også få det fulde overblik over pakken. 

Læs mere om vilkår for Flex Delivery

Aktiverer tjenesten

Har du allerede en leveringsaftale med Bring? Sådan aktiverer du hjemmeleveringstjenesten i din netbutik. 

  • Gennemgå leveringsalternativerne i din netbutik og opdater 0349 Home Delivery Parcel,.
  • Vores shippingguide/API giver automatisk dine kunder information, om levering i dagstimerne og om de kan vælge aftenlevering, afhængig af deres postnummer.
  • Hvis du ikke benytter vores shippingguide/API, kan du hente dækningsområderne for hjemmelevering i Danmark her og derefter opdatere dine sider. Husk at dette gælder fra 15. oktober.
  • Har du din egen TA-leverandør? Kontakt dem for at ændre opsætning for valg af dækningsområde.
  • Husk at opdatere din webshop med de rigtige oplysninger om tjenesten (leveringsbetingelser m.m.)

Her kan du læse vilkårene for Flex leveringstjenesten

Har du spørgsmål til tjenesten, er du velkommen til at kontakte din kontaktperson hos os eller stille spørgsmål via nedenstående kontaktformular.