God gammeldags forskning er en central del af den helt nye kampagne rettet mod danske e-handlende. For I Bring finder vi altid en vej, og hvis vi skal imødekomme fremtidens udfordringer, må vi tage forskerbrillerne på og sætte handling bag ord.
Grønnere og hurtigere
En stor del af hverdagen i Bring handler om, hvordan vi kan blive grønnere og tilpasse os de nye behov hos alle dem, der ønsker at få varer leveret. For Danmark er i forandring – måske hurtigere end tidligere. Det handler selvfølgelig om at levere hurtigt, men også hvordan vi kan reducere vores fodaftryk. Bring skal være det grønne valg – og alt, hvad vi gør, har et miljøperspektiv. Det kræver forskning. God gammeldags forskning.
Mads
Et lille indblik i et nyt e-handelsunivers
Hvis man som e-handlende er på udkig efter at få en fjerkræsaks eller et par nye løbesko leveret så hurtigt som muligt, er logistik og forskning måske ikke det første, man tænker på. Men det gør vi. Det danner også rammen for en række fortællinger. Med en humoristisk tone fortæller Bring, hvordan vi tænker, når vi vender og drejer hver eneste sten – for at levere hurtigt og grønt. Det er netop det, Finding New Ways handler om. Hele tiden at finde nye måder at levere på.
Nu får du faktisk leveret helt klimaneutralt i København. Det betyder, at hvis du vælger Bring i check-out, foretager du et aktivt miljøvalg. Det er summen af alt, der har betydning. Vores teori er, at jo flere af os der tager små men rigtige valg, desto bedre bliver fremtiden. Alle skal bidrage lidt, i stedet for, at det kun er de få, som gør meget.